Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Solkremer fungerer slik at om de er solfaktor 20 et år så er det ca. 10 året etter! Derfor er det veldig lurt å kjøpe ny hvert år :jepp: Om man ikke gjør det til seg selv, så bør man iallfall gjøre det når man får barn ;) Slik at de alltid har høy solfaktor :) Men det er jo veldig viktig uansett :)

Hm, okay. Da skal jeg iallfall passe på å kjøpe ny solkrem hvert år til småttisen :)

Hmmm, hvordan klarte du ha en :is: i flere timer da?? :overrasket:

:fnise:

Vask 3 ganger, det hørtes litt mye ut :sjenert:

Solkremtriks ja, garantert!!

Har ikke begynt pakke bagen jeg heller, stresser ikke :riste:

:fnise: Jeg spiser utroooolig sakte, skjønner du ;)

:tunge1:

Du har ikke vasket nye klær 3 ganger før du brukte de på jentene dine du heller nei? Tror jeg dropper det...

Nei, jeg orker ikke stresse- sansynligheten for at det skjer noe enda er jo også liten så :)

Innom med en :klem:

:klem: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vasket nye klær 3 ganger før du brukte de på jentene dine du heller nei? Tror jeg dropper det...

Nei gjorde visst ikke det :ler: Får da være måte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gjorde visst ikke det :ler: Får da være måte på!

Og jentene overlevde?! :overrasket::hakeslepp::sjokkert:

Det må jo være en medisinsk sensasjon! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jentene overlevde?! :overrasket::hakeslepp::sjokkert:

Det må jo være en medisinsk sensasjon! :skratte:

De er i beste velgående, ei hjemme i dag pga. streik mens minstetøtta er i barnehagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er i beste velgående, ei hjemme i dag pga. streik mens minstetøtta er i barnehagen ;)

Der ser du, det er nok pga du ikke vasket klærne 3 ganger at den ene er hjemme pga streik... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der ser du, det er nok pga du ikke vasket klærne 3 ganger at den ene er hjemme pga streik... :ler:

:fnise: da skal jeg gjøre det denne gangen :-D

Kanskje jeg får en litt mindre aktiv unge enn de andre to har vært :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: da skal jeg gjøre det denne gangen :-D

Kanskje jeg får en litt mindre aktiv unge enn de andre to har vært :hoho:

:fnise: Meget god plan! :tommelsmil:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Kommer nok heller ikke til å vaske klærne 3 ganger... 1 gang får holde...

Det er bra, da kan jeg vaske klærne 1 gang uten dårlig samvittighet :)

===============================================

Da har jeg spist is, ligget på gresset, lest avis og snakket med ei venninne i telefonen :) Heeerlig dag! Og så varmt, nesten for mye av det gode...

Jeg betalte faktisk 20kr for en skolebolle på et bakeri, 20 kroner?! :overrasket::hakeslepp: Trodde de kostet 12-15 kroner jeg :sjenert: Lenge siden jeg har spist slike ja...

Slem som jeg er kjøpte jeg meg en cola også, så i dag har jeg vært usunn :sjenert: Cola, is og skolebolle :kjefte:

Det er mange rare folk her i byen, må jeg si. Jeg satt på en benk og leste avis da en mann kom bort og spurte om jeg hadde en 10-er til han. Jeg sa nei og han begynte å snakke om at jeg var gravid, tok på magen min flere ganger og bablet nonsens til meg. Jeg prøvde å svare han kort men han tok ikke hintet... Heldigvis tok han det til slutt. Tror ikke han var heelt god... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev visst samtidig vi :)

Rar type du traff på... Var det ikke litt ekkelt da han begynte å ta på magen din? Tror jeg hadde klappet til han - bort bort :slåss:

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for bolle, is og brus. Virker som om du har vært veldig flink ellers i svangerskapet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen, K?

Skjønner at det går mye krefter til å bekymre seg for klesvasken om dagen :fnise:

Jepp, snart går den klesvasken ut over nattesøvnen her altså! :fnise:

Skrev visst samtidig vi :)

Rar type du traff på... Var det ikke litt ekkelt da han begynte å ta på magen din? Tror jeg hadde klappet til han - bort bort :slåss:

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for bolle, is og brus. Virker som om du har vært veldig flink ellers i svangerskapet :Nikke:

Jo, ble litt plagsomt... Blir liksom så satt ut når folk begynner slik jeg, så jeg reagerer på en måte ikke før etterpå. Han virket iallfall ganske harmløs, om enn ikke helt god...

:sjenert: Veeel, jeg er ikke så veldig sunn av meg da... Men får unnskyld meg med at det er sommer og nydelig vær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

For en rar mann :fnise: De pleier jo aldri være farlige, men jeg synes det er utrolig irriterende :tunge1:

Hørtes forresten ut som om du har hatt en herlig dag :-D Nesten som min - herlig å slappa av og kose seg ute i sola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
For en rar mann :fnise: De pleier jo aldri være farlige, men jeg synes det er utrolig irriterende :tunge1:

Hørtes forresten ut som om du har hatt en herlig dag :-D Nesten som min - herlig å slappa av og kose seg ute i sola :)

Ja :roll: Enkelte er bare rare, eller så var han påvirket av noe, ikke vet jeg :vetikke:

Jepp, en herlig dag i sola! :-D

:fnise: spesiell fyr!

:jepp: Veldig!

:klemmer:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, blir trøtt av å ikke gjøre stort en hel dag altså! :Gjesp: Sovnet på sofaen før Frustrerte Fruer jeg :sjenert:

Men for en sesongavslutning! Trodde nesten ikke det kom til å bli flere sesonger jeg, men det gjør det visst. Spoiler her, i tilfelle noen ikke så dagens episode:

Hvem i huleste var mannen Susan kysset?

:overrasket:

I morgen har mannen fri, blir godt å ha hele dagen sammen med han :) Håper været holder seg, men det skal jo gjøre det i følge værmeldingene :sol:

Tenkte å kjøpe enda litt mer babyklær, siste rest nå! :)

:fnise: Det virker som vi kjøper en hel haug med klær, men vi gjør ikke det altså :sjenert: Ble ikke til at vi kjøpte noe sist vi skulle kjøpe, da endte vi bare opp med babyutstyr og null klær.

Glad vi har aircondition på soverommet i dag ja, det er nesten 30 grader der nå! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Lurer på det samme som deg! Hm... så må vi vente sååå lenge... :sjenert: Er det Grey's som kommer nå? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holder`n inne ennå ja! :)

Nå er det virkelig ikke lenge igjen for oss :) Må si at nå gleder jeg meg til å bli ferdig. Var på omvisning i dag på sykehuset, var ok å se hvor man kunne havne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...