Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus

Brylllupsdag... hm... noen søte babyting, men sånne ting som er til pappaen? Trenger man gi så mye? :klø: God middag og godt selskap :lur: Veldig liten fantasi her, så kjære kommer nok ikke til å få så mye :fnise: Er jeg heldig så er jeg gravid da sånn at jeg kan gi noe som en body hvor det står "min pappa er tøffere enn din pappa" og sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nok ha noe med hvor langt du er ja... Men jeg var jo kortere på vei for en måned siden enn du er nå...

Sikkert veldig individuelt...

aner ikke hvordan det føles med høyt blodtrykk. Mitt har alltid vært helt perfekt... Tror sikkert ikke det er noe skummelt så lenge du og Fragle er i god form. Men kan kanskje være en idè å ringe føden for sikkerhets skyld... :sjenert:

Vil ikke skremme deg altså... Men man vet jo aldri...

Nei, man gjør jo aldri det... Men tror jeg avventer det litt enda iallfall, er mindre hoven i dag enn i går. Det vil si at jeg tror jeg er det, er vanskelig å se egentlig... :sjenert:

Brylllupsdag... hm... noen søte babyting, men sånne ting som er til pappaen? Trenger man gi så mye? :klø: God middag og godt selskap :lur: Veldig liten fantasi her, så kjære kommer nok ikke til å få så mye :fnise: Er jeg heldig så er jeg gravid da sånn at jeg kan gi noe som en body hvor det står "min pappa er tøffere enn din pappa" og sånn ;)

Ja, søte babyting går an! Må bare finn på hva... Hmm... *tenke*

Nei, man mååå jo ikke kjøpe noe, men vil jo gjerne det da :)

Snart bryllupsdag her også... Har ikke funnet på noe... :sjenert:

Godt det ikke bare er meg ;) Når har dere bryllupsdag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Selvfølgelig vil man jo kjøpe noe :jepp: Finner selvfølgelig ikke linken nå, men de bodyene er jo bare sååå søte :) Og kaffekoppene og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil man jo kjøpe noe :jepp: Finner selvfølgelig ikke linken nå, men de bodyene er jo bare sååå søte :) Og kaffekoppene og sånn :)

Tror jeg har sett en slik body hos Exit? :klø: Hvor man får tak i kaffekopper med skrift er meg et stort mysterie. Alle har de, men ingen vet hvor man får tak i de! :overrasket:

=============================================

Bare litt skribling for meg selv angående bryllupsdagsgave. 1.bryllupsdagen er jo papirbryllup, og da kan jo tingen være av papir... Har søkt litt rundt og funnet to ting jeg kan videreutvikle, kanskje muligens.

1.album med bilder av oss fra året som har gått. Tenker da spesielt på hytteturen hvor Fragle ble unnfanget :fnise: Jula, bryllupsreisen osv. Sette inn bildene fint i et album, skrive noe under og kanskje komplementere med noen dikt som har med kjærlighet å gjøre.

2.Akttegning av meg selv, som gravid (såklart). Problemet er bare det at jeg vet ikke hvilken positur som kan brukes i og med at dette sikkert blir hengt opp på soverommet og kan bli sett av andre... Er utrolig lenge siden jeg har tegnet nå, så hadde vært artig å puslet med noe sånt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ideene er jo kjempebra! :tommelopp: Akttegning hørtes jo ut som en skikkelig fin bryllupsdagsgave da ;)

Takk, håper det :sjenert:

Håper bare jeg rekker det... Har jo en måned på meg- så det burde jo gå bra...

=============================================

Bursdagsgave mamma:

"Rakkerungene" ("Little Rascals") samleboks-dvd og "Kan besteforeldre danse?" - bok med visdomsord fra barn om besteforeldre. Dvs, hvis jeg får tak i dette da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er utrolig kreativ Knøttet! Akktegning hadde jeg aldri kommet på selv! *notere bak øret slik at jeg husker ideen når jeg en gang er gift* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg ;) Når har dere bryllupsdag da?

Vi har bryllupsdag 16. juni, så ikke lenge til gitt... :sjenert:

Akttegning var jo en knall idè, spesielt hvis du tegner selv. Det hadde aldri jeg klart.

Har sett mange svart-hvite bilder av gravide i profil. De er kjempefine og hadde ikke hatt problemer med å henge opp det på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er utrolig kreativ Knøttet! Akktegning hadde jeg aldri kommet på selv! *notere bak øret slik at jeg husker ideen når jeg en gang er gift* :ler:

Takk :sjenert:

Hei! :)

Så gode ideer til bryllupsdagsgave da... Skikkelig kreativ du :)

Håper føttene er mindre hovne nå :klem:

Hei hei :vinke:

Takk, jeg glimter vel til iblant ;)

Tror de er litt mindre hovne, men kjennes fortsatt hovne ut... :forvirret:

:klem:

Vi har bryllupsdag 16. juni, så ikke lenge til gitt... :sjenert:

Akttegning var jo en knall idè, spesielt hvis du tegner selv. Det hadde aldri jeg klart.

Har sett mange svart-hvite bilder av gravide i profil. De er kjempefine og hadde ikke hatt problemer med å henge opp det på soverommet.

Nei, det er jo ikke lenge til :riste: 1.bryllupsdagen deres også?

Skal tegne akttegning selv, ja :jepp: Har googlet forskjellige positurer, og tror jeg finner en jeg kan bruke som ikke viser alt for mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hvordan klarer du å tegne deg selv? For en fantastisk ide, jeg hadde tenkt å ta aktbilder og gi i morgengave til mannen, men det ble litt dyrt.. Har fortsatt lyst å gjøre det en gang, sånn at jeg har noe å se tilbake på når jeg blir gammel og dvask. :ler:

Hvordan går det med de hovne beina dine? Har du ringt og hørt med føden?

*flickan er bekymret for knøttet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, hvordan klarer du å tegne deg selv? For en fantastisk ide, jeg hadde tenkt å ta aktbilder og gi i morgengave til mannen, men det ble litt dyrt.. Har fortsatt lyst å gjøre det en gang, sånn at jeg har noe å se tilbake på når jeg blir gammel og dvask. :ler:

Hvordan går det med de hovne beina dine? Har du ringt og hørt med føden?

*flickan er bekymret for knøttet*

Jeg tenkte å ta bilde av meg selv og så tegne etter det. Håper jeg får det til... Er ikke så lett med lyssetting og slikt, men jeg finner vel ut av det :) Hvor dyrt ble det med aktbilder da? Vil tro det er kjekt å ta slike bilder hos en fotograf, både for din og mannens skyld ;):lur:

Beina min er ... mindre hovne? Er faktisk ikke helt sikker, jeg har aldri hatt hovne bein før så jeg greier ikke å se på de om de er hovne eller ikke :sjenert: Tror de er tilnærmet normale i dag, men jeg kjenner det best om jeg går på gulvet uten sko- det kjennes ubehagelig/vondt om de er hovne... Har ikke ringt føden, nei.

Ha en fin dag knøttet :klem:

Takk det samme! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første feriedagen min :)

Advarsel: Ekle detaljer

I går merket jeg noe rart... Jeg satt og så på film på tv og plutselig gulpet jeg... Det har skjedd før at jeg nesten har gjort det, men denne gangen gulpet jeg opp faktisk :sjenert: Og når jeg spiste frokost i dag så ble jeg plutselig småuvel/småvalm og plutselig kastet jeg opp (inni munnen) :spy:

Det var skikkelig ubehagelig, og jeg begynner jo virkelig å lure på hvorfor :vetikke: Sist det skjedde var jeg vel 8-10 uker på vei og kastet plutselig opp mens jeg redde opp senga, men da kastet jeg opp i senga, ikke i munnen min... Føler meg litt dårlig i magen (luft?), kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? Eller at rundstykket jeg spiste har ligget i en pose på kjøkkenet siden fredag... :vetikke:

I dag tenkte jeg å ta en tur til byen, har noen ærend der og ellers så er det jo koselig å bare vandre litt :) Ellers skal jeg henge opp klær, lage middag til mannen kommer hjem (spansk tomatsuppe, ikke så avansert) og bare gjøre det jeg selv vil :)

Tar dagbokrunden senere i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke noe særlig ut med kvalme og oppkast... Men kan det ikke bli litt slik på slutten av svangerskapet? Mener å ha hørt det, men vet ikke sikkert. Ubehagelig er det uansett. Kanskje lurt å ta det med ro etter at du har spist i hvert fall... Håper det går over :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hørtes ikke noe særlig ut med kvalme og oppkast... Men kan det ikke bli litt slik på slutten av svangerskapet? Mener å ha hørt det, men vet ikke sikkert. Ubehagelig er det uansett. Kanskje lurt å ta det med ro etter at du har spist i hvert fall... Håper det går over :klem:

Kvalmen varte bare ca 10 sekunder, så den var egentlig ikke noe problem... Spyingen var mer overraskende og ubehagelig. Blir jo nesten bekymret... Men antar det ikke er noen grunn til å ringe lege/føden, jeg skal jo til legen på onsdag uansett :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen varte bare ca 10 sekunder, så den var egentlig ikke noe problem... Spyingen var mer overraskende og ubehagelig. Blir jo nesten bekymret... Men antar det ikke er noen grunn til å ringe lege/føden, jeg skal jo til legen på onsdag uansett :vetikke:

Vanskelig å si... Om det blir verre/skjer igjen går det jo an å ringe dem og høre. Er ikke godt å være bekymret heller.

Bra at føttene dine er bedre nå i hvert fall... Mener du skrev det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :troest: Hørtes ubehagelig ut selv om det gikk over etter noen sec. :)

Hos meg startet fødsel nr. 2 med oppkast. Trodde det var vanlig spysyke jeg hadde fått, men viste seg at det var fødselen som var i gang jo :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si... Om det blir verre/skjer igjen går det jo an å ringe dem og høre. Er ikke godt å være bekymret heller.

Bra at føttene dine er bedre nå i hvert fall... Mener du skrev det??

Nei, er jo ikke det, men jeg liker ikke å ringe med mindre det er viktig... Føler meg så teit hvis jeg ringer og det er en fillesak :sjenert:

Jepp, tror føttene mine er bedre :)

Uffda :troest: Hørtes ubehagelig ut selv om det gikk over etter noen sec. :)

Hos meg startet fødsel nr. 2 med oppkast. Trodde det var vanlig spysyke jeg hadde fått, men viste seg at det var fødselen som var i gang jo :sjenert:

Åj, kanskje fødselen er i gang?! :overrasket:

:fnise: Nei da, er nok neppe det altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...