Knøttet Skrevet 10. april 2008 Forfatter #2201 Del Skrevet 10. april 2008 Ja, synes det er litt spesielt... Nesten så en håper at ungen i hvert fall ikke kommer så altfor tidlig... 29 uker!!!! Yeah! :-D 29 uker! Ikke lenge til 30-tallet nå Nei, det nærmer seg med stormskritt! 29 uker Det går unna ja. Kjempe fin mage du har :rødme: Ja, tida går så fort! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. april 2008 Forfatter #2202 Del Skrevet 10. april 2008 Hurra for 29 uker! Yeah! :-D Litt av ein perfekt gravidmage du har, Knøttet! Og så artig med 3D-bilder av lille fragle! Takk Snart får du det også, gled deg! :-D Det var nok både fordi jeg trodde det var fredag og fordi tven var okkupert.. Mest det siste kanskje.. dumme kjærste men kanskje man kan få be om ett kort lite sammendrag? :pls: :pls: Hehe, dumme mannfolk! Er svært sjeldent krangling om tv-en her, selv om vi bare har én tv og ikke mulighet for å ta opp noe annet enn det vi ser heller... Sammendrag ja... Hm, dårlig på dette, så jeg kopierer fra nettet jeg Wilhelmina enlists Christina's help in her latest mischievous deed through very dirty tricks and manipulation. Meanwhile, Betty falls victim of a poisoned perfume that Fey Sommers had prepared for Claire, and Amanda is faced with a major decision that could result in the indefinite incarceration or freedom of Claire Meade. Og Claire blir renvasket til slutt, og Christina går med på å være surrogatmor for Wilhelminas baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. april 2008 Forfatter #2203 Del Skrevet 10. april 2008 Når jeg ser reklamen for "Miama Vice" på tv er jeg glad for at jeg ikke var gammel nok til å huske den gruuusomme klesstilen på 80-tallet! Sjokolade og Cola i dag... Ikke bra ,men veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 10. april 2008 #2204 Del Skrevet 10. april 2008 Sjokolade og Cola i dag... Ikke bra ,men veldig godt! Ååå nå fikk jeg lyst på Cola, iskald med isbiter og sitron :-D Kanskje jeg må få gubben til å kjøpe med seg når han er ferdig på jobb, men det blir jo ikke før seint i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. april 2008 #2205 Del Skrevet 10. april 2008 Christina går med på å være surrogatmor for Wilhelminas baby. NÆHEI?!?! :sjokk: virkelig??? Denne episoden må jeg få sett! *surfe videre på internett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. april 2008 Forfatter #2206 Del Skrevet 10. april 2008 Ååå nå fikk jeg lyst på Cola, iskald med isbiter og sitron :-D Kanskje jeg må få gubben til å kjøpe med seg når han er ferdig på jobb, men det blir jo ikke før seint i kveld. Ikke snakk'a, nå våkner Coca-colikeren i meg! NÆHEI?!?! :sjokk: virkelig??? Denne episoden må jeg få sett! *surfe videre på internett* Hehe... håper du finner den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. april 2008 Forfatter #2207 Del Skrevet 10. april 2008 Er jeg virkelig så stor som "alle" skal ha det til? Ei bekjent sa at det var rart jeg skulle bli større, og (på en tullete måte) lurte på hvor mange det var der inne. Ei anna sa "du blir ikke mindre du heller nei" og svigerfar som fikk tilsendt bilder lurte på om jeg hadde svelget en elefant Mora til venninna mi mente hun selv var like stor som meg når hun var høygravid Misforstå meg rett, jeg tar meg ikke nær av de kommentarene fordi jeg vet de ikke er vondt ment og synes det er koselig at folk kommenterer magen. Men jeg begynner å lure på om jeg er veldig stor da... Nå skal det sies at jeg er liten og slank/normalvektig fra før, og jeg har bare lagt på meg på magen, så det kan være derfor :klø: Dumme tickeren min har låst seg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 11. april 2008 #2208 Del Skrevet 11. april 2008 Det med magekommentarer er veldig opp og ned, synes jeg. Enkelte sier til meg som de gjør til deg; "du blir jo bare større og større, hvordan skal dette gå etter 9 mnd" , "er du sikker på at det bare er en" etc. Mens andre, spesielt de som har gått gravide selv nå nylig, sier at jeg nesten ikke har mage i det hele tatt til å være så langt som jeg er. Så jeg tror det er mer at mange av de som kommenterer at jeg er stor, rett og slett blir så satt ut over å se meg med mage i det hele tatt at for dem føles den veldig stor. Men det er min teori da At de egentlig ikke "vet" hva som er normal størrelse, fordi man fort glemmer hvordan andre så ut når de var gravide. Ha en kjempefin helg Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. april 2008 #2209 Del Skrevet 11. april 2008 Tror folk har litt selektiv hukommelse ja... Jeg fikk masse kommentarer om at jeg var så stor når jeg var rundt 4 måneder. Men når jeg så på bildene fra da, så var jo ikke magen så stor. Maste om at det sikkert var tvillinger, vi hadde bare ikke sett den andre på den tidlige ultralyden. I følge mamma var jeg liten i forhold til hva hun var når hun var like langt... Nå derimot er det blitt veldig stille. Bare noen som mener at magen er mer riktig i forhold til kroppen nå :klø: Skjønner ikke hva de mener med det... Uansett magen blir som den blir Alle blir jo forskjellig, og en må bare ta graviditeten som den er. Vi kan jo ikke akkurat styre størrelsen på magen... Ikke tenk for mye på de kommentarene, Knøttet. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. april 2008 #2210 Del Skrevet 11. april 2008 Sukk, disse magekommentarene. Det som irriterer meg litt er at noen absolutt MÅ si hva de tenker. Noen ganger kunne det vært like greit om de bare tenkte det inni seg. Magen er sånn som den er, og sånn er det bare. Stor eller liten, du er fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 11. april 2008 #2211 Del Skrevet 11. april 2008 Sukk, disse magekommentarene. Det som irriterer meg litt er at noen absolutt MÅ si hva de tenker. Noen ganger kunne det vært like greit om de bare tenkte det inni seg. Magen er sånn som den er, og sånn er det bare. Stor eller liten, du er fin!! Fullstendig enig. At ikke noen kan tenke før de snakker - sier sånne teite ting Ja-ja, uansett - vi har alle forskjellige mager, små eller store. Og etter bildet å bedømme Knøttet så er du ikke stor til å være så langt på vei. Er jo ikke sikkert magen vokser i samme fart som babyen gjør i tiden som kommer vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. april 2008 Forfatter #2212 Del Skrevet 11. april 2008 Det med magekommentarer er veldig opp og ned, synes jeg. Enkelte sier til meg som de gjør til deg; "du blir jo bare større og større, hvordan skal dette gå etter 9 mnd" , "er du sikker på at det bare er en" etc. Mens andre, spesielt de som har gått gravide selv nå nylig, sier at jeg nesten ikke har mage i det hele tatt til å være så langt som jeg er. Så jeg tror det er mer at mange av de som kommenterer at jeg er stor, rett og slett blir så satt ut over å se meg med mage i det hele tatt at for dem føles den veldig stor. Men det er min teori da At de egentlig ikke "vet" hva som er normal størrelse, fordi man fort glemmer hvordan andre så ut når de var gravide. Ha en kjempefin helg Knøttet Mhm, folk mener så forskjellig om magen! Samtidig har "alle" i det siste ment at jeg er stor... Tror nok du har rett i at folk synes det er uvant å se deg med mage og at det er derfor Høres jo logisk ut. Takk for det, og ha en kjempefin helg du også! Tror folk har litt selektiv hukommelse ja... Jeg fikk masse kommentarer om at jeg var så stor når jeg var rundt 4 måneder. Men når jeg så på bildene fra da, så var jo ikke magen så stor. Maste om at det sikkert var tvillinger, vi hadde bare ikke sett den andre på den tidlige ultralyden. I følge mamma var jeg liten i forhold til hva hun var når hun var like langt... Nå derimot er det blitt veldig stille. Bare noen som mener at magen er mer riktig i forhold til kroppen nå :klø: Skjønner ikke hva de mener med det... Uansett magen blir som den blir Alle blir jo forskjellig, og en må bare ta graviditeten som den er. Vi kan jo ikke akkurat styre størrelsen på magen... Ikke tenk for mye på de kommentarene, Knøttet. God helg Maste folk om at det var tvillinger?! Nei, folk sier så mye rart... Best å bare la det fare forbi egentlig Jeg tar meg ikke nær av kommentarene nei, jeg er mer forundret egentlig God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. april 2008 Forfatter #2213 Del Skrevet 11. april 2008 Sukk, disse magekommentarene. Det som irriterer meg litt er at noen absolutt MÅ si hva de tenker. Noen ganger kunne det vært like greit om de bare tenkte det inni seg. Magen er sånn som den er, og sånn er det bare. Stor eller liten, du er fin!! Mhm, enkelte greier ikke å la være å si akkurat det de tenker! Hehe, sant det- det er samme om man er stor eller liten, gravidmager fine uansett Fullstendig enig. At ikke noen kan tenke før de snakker - sier sånne teite ting Ja-ja, uansett - vi har alle forskjellige mager, små eller store. Og etter bildet å bedømme Knøttet så er du ikke stor til å være så langt på vei. Er jo ikke sikkert magen vokser i samme fart som babyen gjør i tiden som kommer vel Jepp, alle er forskjellige! Nei, jeg er vel "normalt" stor eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. april 2008 Forfatter #2214 Del Skrevet 11. april 2008 Fuglene synger ute, så herlig! Dumme tickeren min har visst stoppet helt, må lage en ny en ser det ut til I dag har det vært så mange gravide innom jobben! Kjempekoselig å se andre gravide Det har også vært noen nydelige babyer innom, blir jo helt verpesyk jo Snakket med ei dame med ei nydelig lita jente, hun lurte på om det var min første og sa at vi måtte bare glede oss for at det er fantastisk. Det gjør vi, så absolutt! Nå har jeg fått prøvd på meg sjal! Det var faktisk ikke så vanskelig som det ser ut til, utrolig nok. Skjønt, det blir vel noe annet å putte en levende, sprellende baby oppi i stedet for et kosedyr da Gleder meg til å bære lille Fragle i sjal! :-D Men nå må jeg løpe og hjelpe mannen med tacoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. april 2008 #2215 Del Skrevet 12. april 2008 Maste folk om at det var tvillinger?! Nei, folk sier så mye rart... Best å bare la det fare forbi egentlig Jada, var mye mas om det... Har heldigvis gitt seg nå da Koselig å treffe andre gravide og mødre med småbarn på jobben da. skjønner godt det gjør at du gleder deg enda mer. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 12. april 2008 #2216 Del Skrevet 12. april 2008 Inne og oppdaterer meg. Ja, er det ikke deilig når fuglene synger våren inn? I går var vi ute og ruslet en tur seint, sånn i 9-tida. Da var det fremdeles lyst ute og fuglene sang! Det var så koselig Og i dag morges snødde det ... Hva slags sjal har du prøvd? Lurer på å bestille et elastisk sjal fra Lotusbarn - det ser praktisk ut. Lurer litt på en sånn BabyBjörn også ... for ungen kan vel ikke sitte forovervendt i et sjal? Altså med ryggen mot meg? Og jeg innbiller meg at det må være litt mer stas å kikke ut på verden enn inn i brystet mitt når ungen blir noen måneder gammel .... Hm ... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 13. april 2008 #2217 Del Skrevet 13. april 2008 Hmmm... i dag er det øh.... 76 dager igjen til termin! Sånn til opplysning Lurer litt på hvem som kommer til å bli først av oss jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 13. april 2008 #2218 Del Skrevet 13. april 2008 Hatt en fin helg, Knøttet? Må le av alle de dumme magekommentarene... Folk tenker så lite over hva de sier Selv føler jeg meg litt smålubben om dagen. Har alltid hatt hofter og rumpe, men relativt flat mage, men nå begynner den å strutte litt også (les:se slapp ut)... Når jeg leser i dagboka di, er det kanskje rart at ingen har kommentert magen min så langt Jeg får bare fortsette å bruke løse topper som er lange nok til å dekke til buselinningen som jeg ikke orler å kneppe lengre Good søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. april 2008 #2219 Del Skrevet 13. april 2008 Innom med en liten Vi har jo så deilig vær her i bartebyen om dagen, i dag her jeg vært ute og gått en lang tur. Teit med alle mage-kommentarere, det er bra du bare overser dem. Håper du elelrs har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. april 2008 Forfatter #2220 Del Skrevet 13. april 2008 Jada, var mye mas om det... Har heldigvis gitt seg nå da Koselig å treffe andre gravide og mødre med småbarn på jobben da. skjønner godt det gjør at du gleder deg enda mer. Ha en fin dag Jepp, veldig koselig! Spesielt når de er så hyggelige og vi kan snakke sammen litt. Storgleder oss til lille prinsen kommer, ja! Takk for det, og god natt! Inne og oppdaterer meg. Ja, er det ikke deilig når fuglene synger våren inn? I går var vi ute og ruslet en tur seint, sånn i 9-tida. Da var det fremdeles lyst ute og fuglene sang! Det var så koselig Og i dag morges snødde det ... Hva slags sjal har du prøvd? Lurer på å bestille et elastisk sjal fra Lotusbarn - det ser praktisk ut. Lurer litt på en sånn BabyBjörn også ... for ungen kan vel ikke sitte forovervendt i et sjal? Altså med ryggen mot meg? Og jeg innbiller meg at det må være litt mer stas å kikke ut på verden enn inn i brystet mitt når ungen blir noen måneder gammel .... Hm ... Ha en fin kveld! Kjempeherlig! Måtte det bare fortsette! Hm, er ikke noe spesielt merke det sjalet, bare butikkens eget liksom... Synes elastiske sjal virker kjempegreit, uten at jeg har prøvd med en baby oppi da... hehe. Babyen kan sitte forovervendt i sjal jo, men jeg vet ikke om han kan det fra fødselen av... har du sjekket tett inntil? Der står det mye nyttig, og kjekt forum for å spørre om ting også. Takk for det, og god natt! Hmmm... i dag er det øh.... 76 dager igjen til termin! Sånn til opplysning Lurer litt på hvem som kommer til å bli først av oss jeg :gjeiper: Neimen, hei! Så morsomt med termin på samme dag da! :-D Hatt en fin helg, Knøttet? Må le av alle de dumme magekommentarene... Folk tenker så lite over hva de sier Selv føler jeg meg litt smålubben om dagen. Har alltid hatt hofter og rumpe, men relativt flat mage, men nå begynner den å strutte litt også (les:se slapp ut)... Når jeg leser i dagboka di, er det kanskje rart at ingen har kommentert magen min så langt Jeg får bare fortsette å bruke løse topper som er lange nok til å dekke til buselinningen som jeg ikke orler å kneppe lengre Good søndagskveld Jada, helgen har vært fin, men litt for kort... Slikt skjer når man jobber lørdager. Ja, enkelte tenker ikke før de snakker... Men jeg tar meg egentlig ikke nær av det, bare overrasket over at jeg vistnok er så stor, hehe. Takk for det, og god søndag til deg også! Innom med en liten Vi har jo så deilig vær her i bartebyen om dagen, i dag her jeg vært ute og gått en lang tur. Teit med alle mage-kommentarere, det er bra du bare overser dem. Håper du elelrs har hatt en fin helg Hei! Ja, utrolig til vær! Var ikke ute og gikk i går, men i dag derimot! Tror halve byen var på solsiden jeg i det fine været! Herlig, herlig! Takk for det, det har jeg vet du. Håper du også har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå