Gjest imli Skrevet 30. mars 2008 #2081 Del Skrevet 30. mars 2008 Lov med litt syting. Jeg driver kun med syting for tida Jeg slutta ikke å ligge på magen før rundt uke 30 jeg... Er nok ikke farlig for babyen nei. Godt at PCen din er fiksa Gleder meg til å se 3D-bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. mars 2008 #2082 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hva har man vel ikke dagbok for om man ikke skal skrive ned også det som ikke er lyserosa-lykke Det er ikke bare fryd og kos med stor mage og graviditetsplager, og da er det godt å lese at det er slik for de fleste Deilig at mannen din fikk ordnet datan din! Moro med nye gadgets, men har en tendens til å passe dårlig med størrelsen på lommeboka Er i allefall slik hos oss! Når ting først ryker så ryker det flere ting samtidig, og mest sannsynlig samtidig som regningsbunken er av en annen verden Håper du har en finfin søndag!!!! Endret 30. mars 2008 av bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. mars 2008 #2083 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg sovner fortsatt på magen. Må gjerne dra opp det ene beinet, men da går det fint. Men tror jeg snur meg etter jeg har sovnet da. Våkner ofte på ryggen, og snorker visst ganske mye i følge min kjære Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 30. mars 2008 #2084 Del Skrevet 30. mars 2008 Håper formen er stigende, Knøttet. Tenk at du (allerede) er i 3. trimester God søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #2085 Del Skrevet 30. mars 2008 Misunner deg og graviditeten. Kanskje det blir vår tur snart? Så koselig at det blir en liten gutt og sommerbarn og greier. Det blir vel sommerens største gave tenker jeg. Kos deg i helgen! Krysser fingrene for at det blir din tur snart, *Smak* sommerens største gave, og verdens beste bursdag- og bryllupsgave! (har ul-termin på bursdagen min og legetermin på bryllupsdagen vår) Takk det samme! Av og til må man syte litt, sånn er det bare Tror nok du får vondt av å ligge på magen før babyen får det ja. men, jeg må innrømme at når jeg ligger på magen synes jeg at det blir mye sparking der inne hver gang, og innbiller meg at det er "protester" Ligger uansett ikke så mye på magen da. Ikke så rart at det blir litt vondt å sitte med med bøyde bein, vi har jo mye saker og ting der inne i magen som skal ha plass... Og det blir vel ikke bedre? Håper du får en fin søndag Godt det er lov med litt syting Jeg ligger aldri på magen jeg, men nå begynner vel magen å bli i veien når jeg ligger halvveis på siden, så det blir vel litt belastning og det er derfor jeg våkner. Tror nok det er ufarlig, ja... satser på det. Hehe, blir nok ikke noe bedre de sittestillingene med månedene som kommer, nei *ler* Ha en fin søndag du også! God søndag. God søndag til deg også! Lov med litt syting. Jeg driver kun med syting for tida Jeg slutta ikke å ligge på magen før rundt uke 30 jeg... Er nok ikke farlig for babyen nei. Godt at PCen din er fiksa Gleder meg til å se 3D-bilder! Hehe... skjønner deg godt da, jeg hadde nok også blitt utålmodig! Det har jeg jo forøvrig vært hele tiden, så *ler* Ja, kjekt med fikset pc! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #2086 Del Skrevet 30. mars 2008 Hva har man vel ikke dagbok for om man ikke skal skrive ned også det som ikke er lyserosa-lykke Det er ikke bare fryd og kos med stor mage og graviditetsplager, og da er det godt å lese at det er slik for de fleste Deilig at mannen din fikk ordnet datan din! Moro med nye gadgets, men har en tendens til å passe dårlig med størrelsen på lommeboka Er i allefall slik hos oss! Når ting først ryker så ryker det flere ting samtidig, og mest sannsynlig samtidig som regningsbunken er av en annen verden Håper du har en finfin søndag!!!! Hehe, sant det, det ville kanskje blitt en kjedelig dagbok om alt var kjempebra hele tiden også kanskje? Det passer aldri helt at ting ryker, nei... Selv om jeg veldig gjerne skulle hatt bærbar mac, men det får bli senere En fin søndag til deg også! Jeg sovner fortsatt på magen. Må gjerne dra opp det ene beinet, men da går det fint. Men tror jeg snur meg etter jeg har sovnet da. Våkner ofte på ryggen, og snorker visst ganske mye i følge min kjære Ha en fin søndag Da er det nok helt ufarlig vil jeg tro, iallfall om det ikke er ubehagelig engang! Jeg bruker å ligge halvveis på siden, med øverste benet trukket opp, da kommer vel magen min litt nedi senga da også tror jeg... Lov å snorke når man er gravid! Ha en fin søndag du også! Håper formen er stigende, Knøttet. Tenk at du (allerede) er i 3. trimester God søndagskveld! Tror den er det, selv om jeg er snørrete fortsatt Ja, som tida går! Takk for det, og god søndagskveld til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #2087 Del Skrevet 30. mars 2008 Hmm... jeg har litt lyst på nytt nick, men så finner jeg ikke på noe Jaja, vi får se om jeg finner på noe eller ikke... I dag har vi sovet lenge, spist ordentlig frokost med grove baguetter og egg, gått tur og gjort husarbeid Dvs, jeg gjør mindre husarbeid for tiden siden jeg er og sliiiten... Mannen er kjempelykkelig fordi vi har fått TV4 Science Fiction-channel Nå har de sendt Babylon 5 fra formiddagen til nå, og de sender visst frem til halv åtte i kveld Nå skal vi snart bestille vogn! Gleder meg til å bestille den :-D Lurer på hvor man får tak i bæretøy i trondheim jeg Vet ikke om noen som har elastiske sjal her... Vurderer også Mei Tai, men jeg har jo så lite peiling og da er det litt vanskelig. Tror det blir elastisk sjal i begynnelsen i hvertfall Fikk mannen til å se en veldig fin video på youtube av en pappa som knyter på seg sjal og bærer babyen sin. Mannen syntes bare det så komplisert ut han! Nå er ikke jeg noe flink til å gjøre ting etter bruksanvisninger, men jeg håper virkelig jeg får det til. Kjedelig å ha kjøpt sjal og ikke få brukt det... Nå kommer jeg til å lage vafler, og det er Monica85 sin skyld som skrev om vafler i dagboka si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 30. mars 2008 #2088 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei! Hvilken vogn har dere bestemt dere for..? (Du har sikkert fortalt det tidligere, men jeg husker dårlig...). Tror jeg har sett den samme videoen som deg på youtube, det så ikke sååå vanskelig ut som jeg hadde trodd. Så stødigere ut enn jeg hadde forestilt meg at et elastisk sjal var Vafler, det er godt det! Jeg har lånt bort vaffeljernet, så det blir lite vafler her i huset i kveld. Får lete fram noen påskegodtrester i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 30. mars 2008 #2089 Del Skrevet 30. mars 2008 Må litt, ettersom jeg fikk deg til å lage vafler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. mars 2008 #2090 Del Skrevet 30. mars 2008 Så bra at 3d-ultralyden var en positiv opplevelse! Gleder meg til å se bilder Jeg vil også gjerne vite hvilken vogn dere har bestemt dere for! Vi skal kikke på en brukt Teutonia y2k/2004 på tirsdag. Spent på det. Litt usikker på 3 versus 4 hjul og sånt. Hadde vært så innmari greit å ha kjøpt vogn, så slipper man liksom tenke mer på det. Elastisk sjal vil jeg også ha. Har vært inne på Lotusbarn og kikket litt, og synes det ser veldig greit ut, egentlig. Litt skeptisk til BabyBjörn - har lest om ganske mange som har dårlig erfaring med det, men nå hadde vi nettopp besøk av et par som skrøt sin opp i skyene. Og dermed vingler jeg igjen ... Nå fikk jeg også lyst på vafler! Tuuuusen takk skal dere ha, Knøttet og Monica85! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #2091 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei! Hvilken vogn har dere bestemt dere for..? (Du har sikkert fortalt det tidligere, men jeg husker dårlig...). Tror jeg har sett den samme videoen som deg på youtube, det så ikke sååå vanskelig ut som jeg hadde trodd. Så stødigere ut enn jeg hadde forestilt meg at et elastisk sjal var Vafler, det er godt det! Jeg har lånt bort vaffeljernet, så det blir lite vafler her i huset i kveld. Får lete fram noen påskegodtrester i stedet Hei hei! Vi har bestemt oss for en Emmaljunga cangaroo, pluss en citybag slik at vi kan bruke den til nyfødt baby. Nei, det så ikke så vanskelig ut, og så var babyen så nydelig! Håper jeg klarer det jeg også, ellers så blir det litt dumt... Hehe... smart å låne bort vaffeljernet, så holder du deg unna slike fristelser Påskegodt duger så absolutt det også da! Må litt, ettersom jeg fikk deg til å lage vafler!!! Det er din skyld, alt sammen! Vaflene ble så gode atte Var kjempegodt! Så bra at 3d-ultralyden var en positiv opplevelse! Gleder meg til å se bilder Jeg vil også gjerne vite hvilken vogn dere har bestemt dere for! Vi skal kikke på en brukt Teutonia y2k/2004 på tirsdag. Spent på det. Litt usikker på 3 versus 4 hjul og sånt. Hadde vært så innmari greit å ha kjøpt vogn, så slipper man liksom tenke mer på det. Elastisk sjal vil jeg også ha. Har vært inne på Lotusbarn og kikket litt, og synes det ser veldig greit ut, egentlig. Litt skeptisk til BabyBjörn - har lest om ganske mange som har dårlig erfaring med det, men nå hadde vi nettopp besøk av et par som skrøt sin opp i skyene. Og dermed vingler jeg igjen ... Nå fikk jeg også lyst på vafler! Tuuuusen takk skal dere ha, Knøttet og Monica85! Hehe... Ser ikke så mye på bildene men, ser da litt. Skal legges ut så snart jeg får mulighet Vi går for 3-hjuling fordi de er så mye lettere enn de med 4hjul, og det har litt å si når man bor slik til som vi (i 3.etasje uten heis) Pluss at vogna er mindre, og da er det lettere å ta med i bil og på reiser (ikke at vi har bil enda, men...) Jeg er også litt skeptisk til Babybjörn, leser at mange sier den er ergonomisk feil og at det ikke er like behagelig for babyen. Skjønner egentlig ikke dette, siden den har vært på markedet i lange tider, men jeg skjønner argumentet med at du får babyen tettere inntil deg med sjal/mei tai og andre ting da. Har også hørt at man blir fort gåen i ryggen/nakken ved bruk av Babybjörn Du får lage deg vafler da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #2092 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud, jeg er trøtt! Sovnet under "Mythbusters" i sted, og sov faktisk en femten-tjue minutter også Skjønner ikke det der, jeg sov jo så godt og lenge i natt Blir nok hardt å stå opp tidlig i morgen Skjønt, jeg skal vel ikke klage på at jeg skal opp klokken ni, veldig mange som sikkert skal opp tidligere Tror Fragle likte vafler Driver å gjøre kolbøtter og stuper kråker inni der kjennes det ut som Tror han sparket meg i ribbeina igjen i dag morges, erindrer såvidt at jeg våknet. Men nå er det på tide å rydde bort etter vaffelspisingen, henge opp klærne fra vaskemaskinen , lage niste til i morgen, hive seg i dusjen , og så zzzzzZZzZzzzZoooove :søvn: Endret 30. mars 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 31. mars 2008 #2093 Del Skrevet 31. mars 2008 Åhh, vaffelprat... Det må jeg huske på å bestille når jeg skal hjem i helga HVis du finner ut hvor de selger sjal i Trondheim, så si gjerne i fra. Jeg skal også være litt på utkikk Hvordan er det forresten med sjal - hvor tidlig kan man bruke det..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. mars 2008 #2094 Del Skrevet 31. mars 2008 Godt å høre at det ikke bare er meg som sovner i tide og utide Er nok noen som stjeler litt av energien vår Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mars 2008 #2095 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg trodde jeg hadde funnet ut av dette med soving, jeg: Stå opp i rimelig tid (mellom åtte og ni), sove en times tid på ettermiddagen, legge meg tolv-ett og sove til åtte-ni. Men neida! Fulgte oppskriften til punkt og prikke i går, og våknet like forbanna klokka fem i morges. Også sovna jeg igjen halv sju. Også sto jeg opp for en halvtime siden og har virkelig rotet til døgnrytmen min. Bra jobba! Såh ... jeg kjenner igjen dette med soving i tide og utide Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 31. mars 2008 #2096 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei hei! Vi har bestemt oss for en Emmaljunga cangaroo, pluss en citybag slik at vi kan bruke den til nyfødt baby. Nei, det så ikke så vanskelig ut, og så var babyen så nydelig! Håper jeg klarer det jeg også, ellers så blir det litt dumt... Hehe... smart å låne bort vaffeljernet, så holder du deg unna slike fristelser Påskegodt duger så absolutt det også da! Ok, den var det ja Er det bestillingstid på den, kanskje? Ja, babyen var veldig søt :søt: Du klarer det helt sikkert, øvelse gjør mester HVis du finner ut hvor de selger sjal i Trondheim, så si gjerne i fra. Jeg skal også være litt på utkikk Hvordan er det forresten med sjal - hvor tidlig kan man bruke det..? Har lest litt om elastisk sjal, og det kan man bruke fra babyen er nyfødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 31. mars 2008 #2097 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har ikke sett elastiske sjal noen steder i Trondheim, så jeg kommer til å kjøpe Moby Wrap på nettet Tenkte det var lurt å ta en lys farge, så det ikke blir så varmt for junibarnet der inne, men har jo mest lyst på brun (Ååå, har så lyst på vafler ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 31. mars 2008 #2098 Del Skrevet 31. mars 2008 Du må komme til hovedstaden, Knøttet. Så kan du kjøpe sjal og møte oss gravide tigere her nede Håper du har hatt en fin dag uten å være altfor snørrete og trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2099 Del Skrevet 31. mars 2008 Åhh, vaffelprat... Det må jeg huske på å bestille når jeg skal hjem i helga HVis du finner ut hvor de selger sjal i Trondheim, så si gjerne i fra. Jeg skal også være litt på utkikk Hvordan er det forresten med sjal - hvor tidlig kan man bruke det..? Heldig du, som bare kan bestille vafler! Du får tak i sjal på krusedull.net Det er ei trønderdame som har nettbutikk, også mulig å dra hjem til henne å få demonstrere forskjellige bæretøy! Som det ble sagt tidligere her så kan babyen bæres i (elastisk) sjal fra h*n er nyfødt. Godt å høre at det ikke bare er meg som sovner i tide og utide Er nok noen som stjeler litt av energien vår Ha en fin dag. Hehe, nei du er nok ikke alene! Jeg har alltid vært slik jeg, greier å sovne over alt... Har mine mistanker om at "noen" stjeler energi her ja! Ha en fin dag du også! Jeg trodde jeg hadde funnet ut av dette med soving, jeg: Stå opp i rimelig tid (mellom åtte og ni), sove en times tid på ettermiddagen, legge meg tolv-ett og sove til åtte-ni. Men neida! Fulgte oppskriften til punkt og prikke i går, og våknet like forbanna klokka fem i morges. Også sovna jeg igjen halv sju. Også sto jeg opp for en halvtime siden og har virkelig rotet til døgnrytmen min. Bra jobba! Såh ... jeg kjenner igjen dette med soving i tide og utide Ha en fin dag! Skal ikke være lett det der med døgnrytme og soving, nei... Ha en fin dag du også! Ok, den var det ja Er det bestillingstid på den, kanskje? Ja, babyen var veldig søt :søt: Du klarer det helt sikkert, øvelse gjør mester Har lest litt om elastisk sjal, og det kan man bruke fra babyen er nyfødt. Det kan være opp til to måneder (om jeg ikke husker feil) bestillingstid, så vi bestiller i midten av april for å være 100% sikker på at vi får den til han er født. Kjedelig å ikke ha vogn når man trenger det. Jeg har ikke sett elastiske sjal noen steder i Trondheim, så jeg kommer til å kjøpe Moby Wrap på nettet Tenkte det var lurt å ta en lys farge, så det ikke blir så varmt for junibarnet der inne, men har jo mest lyst på brun (Ååå, har så lyst på vafler ) Vurderer Moby Wrap jeg også, har hørt mye fint om de. Jeg går nok for en lys, nøytral farge. Både pga det ikke skal bli for varmt for han, og fordi pappaen også vil bruke sjal og fordi nøytrale farger kan brukes til de fleste klær. Du må komme til hovedstaden, Knøttet. Så kan du kjøpe sjal og møte oss gravide tigere her nede Håper du har hatt en fin dag uten å være altfor snørrete og trøtt Skulle gjerne! Har skikkelig lyst ut og reise for tida... Takk for det, litt snørrete og tett er jeg, men det går da bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2100 Del Skrevet 31. mars 2008 Mandagsmorgener er fæææle! Var styggtrøtt når jeg våknet i dag, men lille Fragle var våken som bare det. Helt motsatt av foreldrene sine Det var ei dame innom med en nydelig baby i dag, som hun bar i sjal. Jeg måtte jo bare spørre hvor hun hadde fått tak i det da. Hun hadde visst kjøpt det av en dame som driver nettbutikk her i trondheim. Den dama med nettbutikken driver visst med "opplæring" i bruk av bæretøy også, så jeg tror jammen meg jeg skal ta meg en tur jeg! Litt skeptisk til å møte folk slik, og litt sjenert, men jeg har bestemt meg for å kjøpe sjal og kanskje andre bæretøy etterhvert. Hun som var innom butikken sa iallfall at hun dama var veldig hyggelig, og at det var veldig kjekt å bære i sjal. Skal prøve å få med meg mannen også, men det er ikke så lett med arbeidstidene hans. Litt lenge å vente til permisjonen min også, men det ordner seg vel Kjempespennende å få tak i sjal iallfall! :-D Forøvrig har jeg funnet et sjal som jeg kan prøve meg litt frem med, ulempen er bare den at jeg ikke vet om det er elastisk... Er sjal i bomull elastisk, eller ikke? :klø: Det kjentes elastisk ut, men jeg har jo null peiling da... :rødme: Nå har jeg vondt i magen Ikke "skummelt" vondt i magen, mer at jeg har luft i magen eller noe. Ble sikkert litt for mye med både is, pepsi, tropisk nektar og melkesjokolade med nonstop i dag Isen tok jeg fordi det var så nydelig vær, var herlig å sette seg midt i byen og spise is og kjenne på våren! Pepsien fordi jeg og en venninne var ute og spiste, og siden hun kjøpte øl ville jeg også ha noe godt... Tropisk nektar og sjokolade fordi mannne kjøpte med etter jobb... Fy seg, slemme mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå