Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Hjelpes, er du 27 uker allerede!! Du skal jo føde hvert øyeblikk, jo. :ler:

Dette går fort.

Lykke til på 3D-UL. Håper dere får noen bra bilder av lille gutten deres. Jeg er ikke NOOOOOE misunnelig, neida. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende med 3D ultralyd. Får håpe dere får en like fin opplevelse som vi hadde.

:klem:

Jepp, veldig spennende!

:klem:

Lykke til på 3D-UL i morgen :) Blir spennende :)

Takk for det :) Ja, veldig spennende!

Lykke til på 3D-ultralyd i morgen! :-D Håper det blir en kjempeflott opplevelse! :klemmer:

Takk for det :) Håper virkelig det... :klem:

Hjelpes, er du 27 uker allerede!! Du skal jo føde hvert øyeblikk, jo. :ler:

Dette går fort.

Lykke til på 3D-UL. Håper dere får noen bra bilder av lille gutten deres. Jeg er ikke NOOOOOE misunnelig, neida. ;)

:Nikke: Tida går fort! :overrasket:

Takk for det :)

Blir det ikke 3d-ultralyd på deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten slik at vi tenker "nå må vi være stille, han sover faktisk!" de gangene jeg ikke har kjent babyen på en stund her :fnise: Aktiv krabat, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Koselig med mye bevegelser da, så lenge han ikke sparker for hardt...

hehe ;) Ja, det er jo sant. Han sparker ikke slik at det er ubehagelig, det er veldig koselig med mye bevegelser :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med aktivitet. Kanskje litt for mye til tider. :fnise:

Nei, blir ikke 3D-UL på meg, for det var ikke ledig før til sommeren. Da er det jo litt sent. Er en plass de tar det her i byen, og det er mange, MANGE gravide som skal ha i nærmeste framtid, så jeg tror jeg skal være glad jeg får meg ei fødestue i sommer, jeg. ;)

Men skal til jordmor om en ukes tid, så da får vi i alle fall høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint med aktivitet. Kanskje litt for mye til tider. :fnise:

Nei, blir ikke 3D-UL på meg, for det var ikke ledig før til sommeren. Da er det jo litt sent. Er en plass de tar det her i byen, og det er mange, MANGE gravide som skal ha i nærmeste framtid, så jeg tror jeg skal være glad jeg får meg ei fødestue i sommer, jeg. ;)

Men skal til jordmor om en ukes tid, så da får vi i alle fall høre.

:fnise: Jepp, koselig med aktivitet! Men begynner seriøst å lure på når han sover :klø:

Ah, det stemmer det- bare jeg som hadde glemt det at du ikke fikk 3d-ul. Kjedelig da, men du får ta det neste gang ;)

:fnise: Krysser fingrene for at du får fødestue iallfall! ;)

Alltid kjekt å høre hjertelyden da! :hjerte:

========================================

Jeg fulgte aldri med Lost fra begynnelsen av, men nå driver mannen og jeg og ser sesong 2 på dvd, samtidig som mannen følger med på serien på tv. Det er ganske vanskelig å ikke få med seg ting når han sitter og ser på tv og jeg sitter her med pc-en min, og nå fikk jeg med meg slutten! :kjefte::frustrert: Jeg ville ikke vite det!!

Endret av jolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 3D-UL i dag? Håper dere får noen fine bilder da!

Kanskje han er en sånn som ikke sover så mye? Får håpe han tar det igjen når han kommer ut :fnise:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte aldri med Lost fra begynnelsen av, men nå driver mannen og jeg og ser sesong 2 på dvd, samtidig som mannen følger med på serien på tv. Det er ganske vanskelig å ikke få med seg ting når han sitter og ser på tv og jeg sitter her med pc-en min, og nå fikk jeg med meg slutten! :kjefte::frustrert: Jeg ville ikke vite det!!

:fnise: Det skal ikke være lett ;)

Snart 3D-ul! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det 3D-UL i dag? Håper dere får noen fine bilder da!

Kanskje han er en sånn som ikke sover så mye? Får håpe han tar det igjen når han kommer ut :fnise:

Ha en fin dag!

:Nikke:

Hehe, håper virkelig han sover mer når han kommer ja! :tunge1:

Ha en fin dag du også!

:fnise: Det skal ikke være lett ;)

Snart 3D-ul! :hoppe:

:riste: Nei, alt man skal plages over :fnise:

Lykke til i dag :klem:

Takk for det :klem:

Lykke til i dag! :klem:

Takk :klem:

Ooo ... 3d-ul i dag! Lykke til, håper dere får fine bilder :)

Takk takk :)

:hoppe: så spennende med 3d ul!!! Gleder meg til å se bilder ;)

Bilder kommer nok senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nesten bekymret når jeg stod opp i dag, for jeg er vant til å kjenne fragle sparke fra før jeg står opp om morgenen men i dag kjente jeg han ikke. Han har ikke vært like aktiv som vanlig i dag, men han har sparket litt her og der og jeg har kjent han en god del likevel :)

Det var kjempemorsomt å se han i 3d! :-D Gynekologen (tror det var det hun var) brukte god tid for å forklare og sjekke at alt var fint med han. Målene på hodet, lårbena og magen var alle et par mm over snittet og alt så kjempebra ut :) Hun mente også at det fortsatt var en liten gutt der inne, men hun kunne ikke garantere 100% sikkerhet noen gang sa hun. Så da satser vi på en gutt :fnise:

Den lille rampen vår lå med armen foran ansiktet hele tiden, så vi fikk dessverre ikke noen bilder av hele ansiktet. Skikkelig akrobat, med både bena og hendene foran ansiktet :fnise: Fikk to bilder hvor du ser litt av ansiktstrekkene, ene foten og ene armen hans :hjerte: Skal få videosnuttene tilsendt i posten når de får brent cd-en også :) Betalte ikke full pris pga bildene ikke ble så bra, så da ble det vanlig ultralydpris pluss hundre kroner for cd-plata med videoene på :)

Vi er veldig fornøyde med opplevelsen, for gynekologen kan jo ikke for hvordan fragle lå med armene og beina, og vi fikk jo se han og sjekket enda en gang at alt står bra til med det lille gullet vårt :)

Har begynt så smått å tenke på hvordan vi skal bære babyen, og jeg tror jeg har kommet frem til at elastisk sjal eller ringslynge er noe jeg må prøve. Mannen vil helst ha Babybjõrn, for han synes det ser så avansert og skummelt ut med knyting... Jeg er også litt skeptisk til knyting av elastisk sjal, men de sier jo at det er noe man lærer seg fort. Jeg vil iallfall bære fragle mest mulig, og synes det ser så utrolig praktisk ut å ha han på meg når jeg gjør ting i huset, og når jeg går ute om sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så moro å ha sett lillegutt :jepp: Godt å få bekreftet gang på gang at alt ser bra ut der inne :)

Jeg har også sett på disse bærealternativene. Synes elastisk sjal og tai mei ser bra ut jeg. Sånn ringslynge er vel bare over en skulder, og jeg blir sliten i ryggen av å ha skråveske på meg noen timer, så tror jeg må holde meg unna det..

Ha en fortsatt fifin dag og en strålende helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en fin opplevelse, selv om han gjemte seg bak armen :) Men er nok uansett godt å se ham vil jeg tro! Håper det kommer bilder etterhvert ;)

Vi snakket også om bæring i går, og samboer har også vært litt skeptisk til knyting av sjal. Men så så vi på en video fra youtube som har blitt lagt ut på Graviditetsforumet tidligere, med en kul pappa som bruker sjal. Og da så det plutselig ikke så vanskelig ut likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at dere hadde en fin opplevelse :-D

Er ikke så lett å bestemme hvordan disse ungene skal ligge nei. Og en så aktiv en som Fragle er nok ikke lett å få helt topp bilder av ;)

Det viktigste var jo å se at alt var bra.

Ha en fin dag og god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det med å være sjenerte, disse babyene våre :fnise: Kjempebra at dere var fornøyd med opplevelsen, da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...