Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kaklehone::danser: :banantroll: :roser::duskedame:

Endelig!! 100 siders-fest :kaklehone:

:pls: Bøyer meg i støvet for Ballerina som endelig fikk startet festen :pls:

:sur: Også jeg da som bare var ett stakkarslig innlegg unna :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Så søte der er, alle sammen! :-D

100 siders fest!!!

:ol: (alkoholfri) :sjokolade::is::kaffekopp::vin: (ogå alkholfri) :skaal:(med alkholfri drikke) til alle! :-D :danser::danse:

Prøver meg med ett til - vil ha fest! :danse:

Hvilken film skal dere se på kino forresten? Jeg tenkte å kanskje ta med mamma og pappa på kino imorgen eller noe, siden de er i byen. Er ikke SÅ mye å finne på når alt er stengt hele dagen :)

Vet ikke hva vi skal se på kino enda, vi tenker på Jumper, selv om hverken mannen eller jeg er helt sikker på hva den handler om... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig påskeferie! :-D :juhu: :danser:

Nå har jeg fri frem til neste onsdag, skal bli skikkelig herlig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så herlig med en ukes fri! :juhu: (er det da jeg ikke skal si at jeg har to uker?? :ler: Men så må jeg jo lese mye pensum da...)

Kose deg med besøk!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med en ukes fri! :juhu: (er det da jeg ikke skal si at jeg har to uker?? :ler: Men så må jeg jo lese mye pensum da...)

Kose deg med besøk!! :klemmer:

:Nikke:

Hehe, heldig du som har to uker! Selv om du må lese pensum... ;)

Shall do! :klem:

Party!! :skaal::kaklehone: :banantroll: :kokk:

Yeaaah! :skaal:

Festen er ikke over ennå!

:riste: Så klart ikke!

Håper jeg også rekker :roser: :banantroll: :kaklehone: :juhu:

Yeah, party! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi gjort husarbeidet så det ser fint og rent ut her til svigerinna kommer. Det vil si, mannen har gjort det meste mens jeg har hengt opp klær, satt på to klesvasker og skiftet på senga, ryddet av bordet og tatt ut av oppvaskmaskinen, og sett på tv :fnise::sjenert:

Tror kroppstemperaturen min er helt på vidda for tida, for jeg er nesten alltid for varm når mannen klager på at det er iiiiskaldt. Synes ikke så synd på han når han klager på at det er kaldt og han sitter med t-skjorte da, men... Så da slår han på ovnen, og jeg synes det er alt for varmt... :roll: Det var vel bare ca 18 grader i stua, og det er vel lite så jeg skjønner jo at han fryser, men jeg blir så uggen og slapp om det er for varmt også!

Nytt magebilde også i dag. Tok et fra siden også, men syntes det var så lite forandring fra forrige bilde så jeg syntes ikke det var noen vits i å legge det ut. Derfor tok jeg heller et foranfra. Fikk ikke til at det var rett foranfra, men noenlunde ble det jo :)

post-9258-1206030537_thumb.jpg

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...