LilleSolstråle Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Hei! Katten min er syk og går på penicillin. Han har noen sår på potene og et på halsen,jeg har vært hos dyrlegen og ho sa han skulle være inne til det gror litt. Men han maser så sinnsykt på å få gå ut. Både han og jeg holder på å bli gale.. :slåss: Er det noen som vet om det er farlig om jeg slipper han ut? Han har vært inne i 4 dager nå(2 dager siden jeg var hos dyrlegen),sårene ser bedre ut,men ikke helt grodd... får så vondt av han,for han er ganske mye ute,så jeg føler meg så slem som holder han inne. Trenger sårt svar. .
Gjest StockDama Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Følg rådet til dyrlegen trur jeg er lurest...
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 (endret) For din og kattens skyld hold han inne. Katten min hadde vært i slosskamp og gikk på penicilin en periode. Han greide og snike seg ut (fra andre etasje ut et vindu) og ble borte tre dager. Når han kom hjem igjen var sårene verre enn de var når han stakk av (de var nesten grodd) og det var bare ned til dyrlegen og ny penicilin kur. Blir dyrt etterhvert det ja. Endret 5. juli 2007 av Gjest
LilleSolstråle Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 For din og kattens skyld hold han inne. Katten min hadde vært i slosskamp og gikk på penicilin en periode. Han greide og snike seg ut (fra andre etasje ut et vindu) og ble borte tre dager. Når han kom hjem igjen var sårene verre enn de var når han stakk av (de var nesten grodd) og det var bare ned til dyrlegen og ny penicilin kur. Blir dyrt etterhvert det ja. Takk for svar jesper(katten) masa i hele natt,så jeg har nesten ikke sovet. Sjekka sårene hans i dag, og de har nesten grodd,så jeg ringte dyrlegen og de sa jeg kunne slippe han ut. Men nå ble jeg jo litt redd for at de skal bli værre sånn som på katten din bare å vente og se når han kommer inn igjen. Det er ihvertfall veldig sjelden han er lenge borte..
Gjest DyneTryne Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Kan du ikke ta turer ut sammen med han da? God bedring til pus forresten :-)
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Kan du ikke ta turer ut sammen med han da? God bedring til pus forresten :-) Jeg måtte dette med pusen min andre gang. Han ble så lei av at jeg fulgte etter han (han hadde på seg marsvinbånd ettersom det var det eneste jeg hadde) at han bare la seg rett ned i gresset og lå der i to timer på trass.. Ganske sur, men å så søt med lyseblått bånd med små marsvin på.
Kayli Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 (endret) Katten min forlater aldri tunet, så jeg hadde nok sluppet henne ut. Det blir en annen sak hvis du har en katt som gjerne blir borte noen dager i slengen. Skjønner at han er lei da, stakkar. Endret 6. juli 2007 av Kayli
LilleSolstråle Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 Har som sagt sluppet han ut,siden dyrlegen sa det var greit da jeg ringte dem i dag.. Han har ikke kommet inn enda,men jeg har sett han rundt her,så det virker som det går bra takk for alle svar, jeg er litt truskete når det gjelder pusen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå