Gjest Kira Skrevet 23. mars 2003 #21 Del Skrevet 23. mars 2003 MzFire : Den kremen du brukte piercingen, har du navnet på den ? Er det en sårsalve ? Diva :D Var kanskje ikke jeg som skulle svare, men jeg svarer allikevel. Det er ikke fucidin, da? Den pleier som regel å hjelpe ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #22 Del Skrevet 23. mars 2003 hva er det de lager hullet med? med sånn pistol sånn som med ørene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. mars 2003 #23 Del Skrevet 23. mars 2003 Tusen takk Kira Vil ha piercing igjen..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. mars 2003 #24 Del Skrevet 23. mars 2003 hva er det de lager hullet med? med sånn pistol sånn som med ørene?? De holder opp huden som skal pierces med en tang og bruker en kanyle / sprøytespiss til å lage hullet. : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #25 Del Skrevet 23. mars 2003 okey... for venninna mi sa til meg at de stakk en nål igjennom mange ganger :-? tar det lang tid å lage hullet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. mars 2003 #26 Del Skrevet 23. mars 2003 Humm. Om de stakk igjennom mange ganger, vet jeg ikke,- for jeg turte ikke se på...... :oops: Skummelt det vettu:( Men hullet var laget ganske fort etterpå, etterpå skulle bare pierceren sette inn ringen.... Diva 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. mars 2003 #27 Del Skrevet 23. mars 2003 okey... for venninna mi sa til meg at de stakk en nål igjennom mange ganger :-? tar det lang tid å lage hullet?? Navelhuden kan være ganske seig. Piercingen jeg har i leppen måtte pierceren stikke to ganger gjennom. :-? Det er bare snakk om et sekund med stikk ... Du verden som jeg endrer på denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. mars 2003 #28 Del Skrevet 23. mars 2003 Den er grei, Diva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #29 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har tenkt lenge på å få meg piercing i navelen . Men jeg er så veldig redd for at jeg skal få infeksjon hvis jeg får meg det. Har egentlig lyst til å ta det men hvis jeg ikke synes det er noe fint når jeg blir eldre kan jeg vel bare ta den ut å la den gro eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. mars 2003 #30 Del Skrevet 24. mars 2003 joda. det er det som er greit med piercinger i forhold til tatoveringer. blir du lei kan du ta dem ut, så gror det igjen etter hvert. men du får arr. og det er umulig å vite på forhånd hvordan akkurat ditt/dine arr blir. mine (navle, underleppe, diverse i ørene) er bare som bittesmå prikker, men ikke alle er like heldige... bra du er oppmerksom på infeksjonsfaren. kan ikke si akkurat hvor stor risikoen er, men den er til stede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 24. mars 2003 #31 Del Skrevet 24. mars 2003 Diva, leste ikke spørsmålet ditt før nå jeg. Men kan med glede delen min kunnskap med deg. Det jeg smurte på var BIVOKS. Den virket med en gang. Jeg smurte på to ganger. Så ble det helt bra.Etter en dag var det bra. Helt utrolig :D Jeg anbefaler alle å prøve det. Ellers kan jeg også fortelle at jeg hadde ikke noe seig hud rundt navelen og hadde ikke problemer med å få hull i navelen. Dette varierer fra person til person. Jeg bekymrer meg ikke om et fremtidig arr. Tenker at det er værre å får sånt i ansiktet. Men arr er ikke all verden for meg uansett. På magen syns det ikke og det er like greit. Men blir spennende å se hvordan arret mitt vil se ut etterhvert. Jeg kommer ikke til å ta den ut på leeeeeenge enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 24. mars 2003 #32 Del Skrevet 24. mars 2003 Tusen takk MzFire Det skal jeg prøve når jeg tar piercing neste gang! Hade for en tid siden, men måtte fjerne den da den vokste ut. Har dessverre et litt for stort arr ennå, som pierceren jeg var hos sist ikke ville pierce igjen:( Så jeg tok piercing i ørebrusken høyt oppe i stedet Men vil gjerne prøve igjen og se om det da går an på re-pierce..... (Neon som har fått piercet omigjen til tross for arr ?) Bivoks skal jeg i allefall huske på : - ) Klem, Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 24. mars 2003 #33 Del Skrevet 24. mars 2003 Diva : var det vondt å ta i ørbrusken ? Er ganske stilig da, men hvis det gjør kjempe vondt, veit jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 24. mars 2003 #34 Del Skrevet 24. mars 2003 piercet min egen navle for ti år siden. anbefaler at du heller får det gjort av profesjonelle, for navlehuden er skikkelig seig og ærlig talt svartnet det for meg mens jeg holdt på. senere vokste ringen ut, og det var like bra, for jeg syntes ikke det var så kult lenger etter at alle andre hadde begynt med det samme. arret er lite og ikke så veldig synlig. en diskret påminnelse om hvor sprø jeg var i 17årsalderen. Ivanka - du er helt rå! Jeg har selv ikke navlering, det er ikke helt min stil. Men dette står det respekt av! Jeg synes det høres vondt ut å få det gjort i salong, jeg! Du var litt av en råtass som 17-åring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 24. mars 2003 #35 Del Skrevet 24. mars 2003 Rå og rå... Er ikke særlig smart å gjøre det på egenhånd da. Er kanskje ikke så farlig når det er navlen det er snakk om, værre med øyenbryn f.eks. En venninne av søsteren min piercet øyenbrynet selv, men hun var nok litt uheldig for hun gikk rundt med en diger blåveis rundt øyet etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 25. mars 2003 #36 Del Skrevet 25. mars 2003 :o :o Er veldig pysete selv og synes det er tøft at noen tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 25. mars 2003 #37 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg syns ikke det er rått, heller dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. mars 2003 #38 Del Skrevet 25. mars 2003 altså, jeg sa at jeg IKKE vil anbefale det. jeg er vel mer et skrekkeksempel enn noe annet... det var ingen steder som piercet navler på den tida, skjønner dere. jeg så et bilde av en navle med ring og tenkte at sånn ville jeg ha, siden jeg aldri hadde sett noe sånt før... og siden jeg allerede hadde tatt hull i mine egne ører noen ganger, tenkte jeg at det skulle vel gå... dødskomisk å tenke på nå, at da jeg kom på skolen og sa til venninna mi at jeg hadde tatt ring i navlen, ble det ramaskrik og alle i klassen måtte se, fordi de syntes at det var så sprøtt... (på den annen side var det ikke akkurat første gang at jeg gjorde noe rart...) men, altså. jeg syntes det var mindre skummelt å gjøre det selv, for da hadde jeg kontroll. hadde aldri turt å la noen andre stikke hull i meg. besvimer hver gang jeg må ta en sprøyte. ikke så veldig tøff, med andre ord. men jeg var ikke akkurat fornuften manifestert på den alderen, det skal være visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 26. mars 2003 #39 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har piercing i navlen, og betalte 350 kr tror jeg. Jeg var 16 år da jeg gjorde det tror jeg, men har ikke tatt den ut, så jeg vet ikke om det blir arr. Jeg var i en "amatørbutikk" og gjorde det der, de brukte ikke nål, men slik pistol man bruker i ørene! Det var ikke vondt i det hele tatt, men siden hullet ble så lite, gjorde det desto værre å skifte til skikkelig stang, som er mye tykkere! Har hørt at det med nål er vooondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 26. mars 2003 #40 Del Skrevet 26. mars 2003 Diva : var det vondt å ta i ørbrusken ? Er ganske stilig da' date= men hvis det gjør kjempe vondt, veit jeg ikke Tjaaaa Må innrømme at det gjorde litt vondt, men det var slett ikke så ille som jeg hadde trodd : ) Jeg tok i begge ørene høyt oppe, og de var symmetriske omtrent i høyden i forhold til hverandre. Så nå har jeg tre hull i hvert øre og jeg synes det er veldig fint. Går ikke med øreringer, men slike små stiftøredobber med perler eller "strass". Skal bytte de kulene på piercingene oppe snart og få sånne med terninger eller juksediamanter eller noe. Kanskje perler ? Liker den klassiske stilen mer enn de typiske "piercing"-smykkene. (De to nederste hullene ble laget med vanlig "pistol", mens hullet i ørebrusken er med kanyle / spiss) Takler du piercing et annet sted, går det sikkert fin med ørene også Ble bare litt rød og øm da jeg kom ut av butikken og det er litt pes i begynnelsen med sovestilling og rensing osv. Men det finner du fort ut av Anbefales på det varmeste :D Har ikke hatt tegn til infeksjoner og "sårene" er rene og pene Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå