Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Er det noen av dere som har erfaring med å fy behandlet vorter med frysing hos legen? Kan dere fortelle om erfaringer, hvor lang tid det går for de forvinner osv?
Gjest vimselot Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Er det noen av dere som har erfaring med å fy behandlet vorter med frysing hos legen? Kan dere fortelle om erfaringer, hvor lang tid det går for de forvinner osv? Har hørt at bananskall fjerner de, men du mener fortvorter da? Ifg overtro, og sannhet, så kan man fjerne de på andre måter. En av de er å ta et stik. flesk og ha på vortene og begravelegge fleskebiten... Endret 5. juli 2007 av vimselot
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Takk for tipset, men jeg var egentlig ikke ute etter kjerringråd. Det jeg lurte på om noen har erfaring med frysng av vorter (vanlige som man får på hendene osv) hos legen ?
Gjest Gjest_fil_* Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Gutten vår hadde fått en stor vorte på tommelen. Kjøpte en slags "vortefrysespray" på apoteket, og utførte jobben selv. Etter en stund (14 dager ?) forsvant vorten, og han har ikke fått flere etter dette.
venus* Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Takk for tipset, men jeg var egentlig ikke ute etter kjerringråd. Det jeg lurte på om noen har erfaring med frysng av vorter (vanlige som man får på hendene osv) hos legen ? Jeg har gjort dette for mange år siden, men når jeg skulle gjøre det igjen for 1 (2?) år tilbake så sa legen at jeg heller skulle kjøpe frysespray på apoteket og gjøre det selv. Det er visst minst like bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå