Gå til innhold

Folk som plutselig ombestemmer seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde svarfrist 1.juni, altså for en god stund siden. Hadde bedt hun ene søskenbarnet mitt uten følge, da jeg ikke hadde hørt noe om at hun hadde kjæreste.. Så ringer hun rundt fristen og sier at hun og "Anders" kommer i bryllupet. Jeg stusser litt da han ikke sto på invitasjonen, men sier det er greit.

For 2-3 uker siden fikk jeg beskjed om at denne "Anders" ikke kommer likevel, men hennes lillebror som egentlig hadde takket nei kan komme likevel.. Jeg sier det er greit.

Så får vi en sms i går, 3 dager før bryllupet, hvor det står at denne "Anders" som jeg aldri har møtt, KANSKJE kommer likevel.. :overrasket: Jeg kjenner jeg blir litt irritert, det er tross alt 3 dager til bryllupet og vi har ordnet alt utifra et visst antall gjester: bordplan, bordkort, bestilling av mat, alkohol osv..

Hvorfor kan ikke folk ta litt mer hensyn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stopper aldri å bli forundret over hvor frekke folk er.. Jeg synes (hvis du klarer) at du skal si, at han var jo i utgangspunktet ikke invitert, og at det dessverre er for sent for dere å komme med endringer mhp bordplan, servering osv. At dere bare må sette strek et sted på en måte. Fristen var jo dessuten tross alt i juni.

Skrevet

Jeg sa ifra på en pen måte at det var litt sent å ombestemme seg nå, da alt er klart.. Er veldig dårlig til å si nei også jeg da, men sambo satte foten ned.. ;) Hun tok det helt fint da.

Gjest Gjest_rsa_*
Skrevet

Nå ble jeg glad TS! Supert at du sa fra. Jeg blir så sprø av de som klager over gjestene, men som ender opp med å "føye seg" etter gjestenes hensynsløse oppførsel. Man trenger jo ikke sette ned foten på en frekk måte, bare si klart i fra.

Hurra for deg :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...