Gjest Pet Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Katten min er glad i kos og er sosial som bare det. Jeg synes det er herlig å ha en malende katt i fanget, men denne her skal bare stå i fanget og kose! Hun maler og er storfornøyd. Jeg har prøvd å legge henne ned, men hun spretter bare opp igen med en gang. Noen ganger setter hun seg nesten ned, men ombestemmer seg i siste liten. Det er jo litt irriterende, da, det er ikke akkurat avslappende med en katt som står i fanget. Jeg sitter liksom bare og venter på at hun skal sette/legge seg ned. Hun har ikke noe i mot kroppskontakt og jeg han bære henne rundt og kose med henne, men i fanget skal hun altså bare stå. Lurer på om jeg kan få henne sette, eller helst legge seg ned, men katter gjør jo bare som de selv vil, så jeg får vel kanskje bare leve med det.
Dru Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Tror nok du må leve med det. Og det er helt utrolig hvor vondt det kan gjøre når pus samler hele vekta si på to labber. *sukk*
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Har også hatt en sånn katt. Jeg brukte å 'velte' ham ned i fanget mitt når han kom for å kose, og til slutt skjønte han at jeg ville at han skulle ligge hver gang. Men den fremgangsmåten forutsetter selvfølgelig at katta ikke blir fornærmet over å miste fotfestet, og setter klørne i deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå