Gå til innhold

Hvem er du i Venner for livet?


Ruby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er Monica!

Snill og generøs, på mange måter den som holder venneflokken sammen. Derfor overser de et du er en kontrollfrik med dusinvis av fikse idéer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Joey

En matmoms så sjarmerende at det meste går din vei. Snill på bunnen, men lett offer for spøker du ikke skjønner selv.

Var jente sist jeg sjekket ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Du er Chandler

Har alltid en kjapp kommentar på lur, men kan såre istedet for å underholde. Livredd for ekteskapet, men kommer over det hvis du må.

Kan godt si at det stemmer. Ler meg alltid helt fordervet av Chandler uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Rachel!

Vakker og sjarmerende, men også en smule naiv og bortskjemt. Du lærer imidlertid av egne erfaringer, og takler at livet ikke alltid går som du hadde planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Ross

Du har mye livserfaring og kunnskap, men sistnevnte kan nok oppleves som litt nerdete av noen. Ikke redd for å binde deg, men har en tendens til å rote det til likevel.

...ble mann i dag jeg......hmfr... :-?

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er Joey

En matmoms så sjarmerende at det meste går din vei. Snill på bunnen, men lett offer for spøker du ikke skjønner selv.

: - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Chandler

Har alltid en kjapp kommentar på lur, men kan såre istedet for å underholde. Livredd for ekteskapet, men kommer over det hvis du må.

:-?

- vel, det stemte i hvertfal IKKE...jeg har alltid drømt om et bryllup jeg og ble sjelglad da vi endelig giftet oss i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Joey

En matmoms så sjarmerende at det meste går din vei. Snill på bunnen, men lett offer for spøker du ikke skjønner selv.

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i han da, må ha vært mitt lidenskapelige forhold til mat som gjorde utslaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Monica!

Snill og generøs, på mange måter den som holder venneflokken sammen. Derfor overser de et du er en kontrollfrik med dusinvis av fikse idéer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er Chandler

Har alltid en kjapp kommentar på lur, men kan såre istedet for å underholde. Livredd for ekteskapet, men kommer over det hvis du må

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du er Monica!

Snill og generøs, på mange måter den som holder venneflokken sammen. Derfor overser de et du er en kontrollfrik med dusinvis av fikse idéer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...