Gå til innhold

Feilparkering


Gjest Timo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han kjører ikke forbi, fordi han ikke kommer seg forbi, rett og slett. Leddbuss er ikke veldig smidig.

Jeg har selv sittet i 3 kvarter på en trikk fordi kukjævelen av en sjåfør hadde parkert oppi trikkelinja. Sjåføren kom omtrent samtidig med borttauingsbilen, og denne parkeringsvakta var heldigvis ikke like snill som den i artikkelen - bilen ble tauet selv om eieren sto der og bannet og svor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

:ler:

"et hendelig uhell" Han så ikke det store stop forbudt skiltet da? (mulig det ikke gjaldt der han stod, men det vil jeg anta siden det skaper slikt kaos)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tobias_*

Jeg arbeider på et lager der jeg tar i mot varer.

Nesten ALLTID når varene kommer, står det en dustebil forran vareleveringen :sur:

Dette går utover sjåføren og oss som skal prøve å få ut varene.

Vi roper opp bilnummer og merket på bilen, men det er tydelig at ikke alle kan bilnummeret sitt i hue.

Hvorfor i alle dager er folk så tette i hue at dem parkerer forran en varelevering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Jeg har selv sittet i 3 kvarter på en trikk fordi kukjævelen av en sjåfør hadde parkert oppi trikkelinja. Sjåføren kom omtrent samtidig med borttauingsbilen, og denne parkeringsvakta var heldigvis ikke like snill som den i artikkelen - bilen ble tauet selv om eieren sto der og bannet og svor.

For et uttrykk!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Jeg har selv sittet i 3 kvarter på en trikk fordi kukjævelen av en sjåfør hadde parkert oppi trikkelinja.

Åååå, det finnns en del av de "kukjævlene" (som du så pent uttrykte det :ler: )

Dette har jeg opplevd uttallige ganger. Biler parkert på trikkelinjen eller veldig nære trikkelinjen så trikken blir stående fast! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

etter bilde og dømme ser det ut som han har parkert rett under et Stopp forbudt skilt, er det slik er jo sjåføren en dust bak rattet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Han kjører ikke forbi, fordi han ikke kommer seg forbi, rett og slett. Leddbuss er ikke veldig smidig.

Leddbuss krever ganske stor svingradius vil jeg tro, og mest sannsynelig så er leddbuss også vanskelig å rygge med

etter bilde og dømme ser det ut som han har parkert rett under et Stopp forbudt skilt, er det slik er jo sjåføren en dust bak rattet

Kanskje skiltet ikke gjelder for den type bil :klø:

Hørte om den saken på P4 tror jeg det var, og mannen påstod han hadde fått motorstopp - men han kjørte jo avgårde i full fart etter at han satte seg inn i bilen igjen så...

Herregud så flaut :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et "all stans forbudt"-skilt gjelder for alle kjøretøy. Det som kan forekomme er at stans forbudskilt blir satt opp på lastesoner og da er vare og lastebiler er unntatt for regelen men da er det med et underskilt til hovedskiltet - hvilket ikke var tilfelle her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...