Gjest TaraTarantell Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har en amstaff fra før av. og nå ville jeg først ha en bengalkatt men likte ikke utseendet selv om jeg ikke bare tenker på utseendet heller. det jeg ville si er at både hos kenneler og katteoppdrettere så er det så mye sladdring så! til alle katteoppdretterene jeg har ringt i det siste så snakker dem jo i flere timer i telefonen. hu ene la ut om hvor rar i hue den ene oppdrettern var og da sa jeg: jeg skal ha en katt. ikke daglig eller seksuell omgang med han. da ble hun satt ut skal jeg si deg. dem rakker ned på hverandre. NESTEN ikke alle, alle man. herre det er helt jævlig. den ene rakket ned på at den andre var en dårlig oppdretter, hu andre kaller en oppdretter rar og masse sånn. hvorfor er det sånn a? det er litt sånn i hundemiljøet og har jeg hørt men har ikke hatt SÅÅ mye kontakt med kenneler. bare litt. dem sladdrer dem og men side jeg overtok bikkja mi for en kamerat så har jeg ikke snakka såå mye med kenneler. men hvorfor sladdrer oppdretterne så mye egentlig? det er slitsomt. det er greit at dem vil prate dyr, men å baksnakke???
Gjest Frøken Titt Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg opplevde ikke det, men opplevde det da jeg skulle anskaffe meg hund, ja. Det er jo bare å lukke ørene for det. Tror ikke du får gjort så mye med det.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Det er værre ihvertfall like ille i hunde mijøet,utsillings miljøet tenker jeg mest på...hos meg har det faktisk gått så langt at jeg har falt ut med oppretterene til den ene hunden min nettopp pga det at di vidre formidla en liten bagatell komentar jeg sa en gang....å sånn vil jeg ikke ha noe av...så da kuttet jeg kontakten...jeg har så mye drit jeg kunne ha spredd om di,men velger av klokhet å ti still Men hvorfor er nok pga det å stille andre i ett dålig lys å prøve å få fremhevet seg selv som best?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå