Gå til innhold

Når hadde du noia sist?

Fremhevede innlegg

Gjest Ringreven...
Skrevet

Enkelt og greit, når hadde du noia sist? Selv hadde jeg det da jeg trodde jeg måtte vente med over helgen med å få igjen bilen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva noia egentlig betyr? -Rytmiske bevegelser i underlivet. :ler: men ok, jeg skjønner hva du mener...Sist jeg hadde sikkerlig "noia" var når jeg fant ut at jeg hadde overskredet fristen til å sende inn omslagsark til høyskolen. Så for meg et år der alle planene falt i grus og det var mildt sagt ikke så veldig artig.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Alou dummer seg :tunge1: Det er fnatt som er det du skriver! Noia er bare en forkortelse for paranoia, men de to ordene blir mye brukt om hverandre, og det var veldig vanlig å mikse de to da vi var unger og just fant ut en av dem var rykninger i underlivet. SÅ! :)

Skrevet

Siden du er sørlending så tør jeg ikke mokke... :ler:

Gjest Vilja :-)
Skrevet

To tilfeller av noia igår. Våknet for sent til å rekke bussen jeg hadde planlagt å ta ned til byen for å shoppe. Det eneste det hender jeg forsover meg til er forelesninger, så i noen sekunder fikk jeg totalpanikk og virret rundt etter skoleveska mi. Så husket jeg at jeg jo har sommerferie, og pulsen steg til det normale :sol:

Det andre tilfellet utspant seg på Skype med en indisk fyr jeg er litt svak for. Kul aksent +++ Vi har utvekslet bilder og alt er bare velstand, men under samtalen i går kveld fant han plutselig på at tiden var inne for kamera-samtale. Og SOM han insisterte. Jeg på min side hadde nettopp dusjet og fjernet den avhengighetsskapende sminken som visstnok skal fremheve mine beste trekk, og fikk noia over at jeg under første "live"-kontakt med denne eksotiske sjarmøren skulle framvise en ikke helt optimal versjon av meg selv. Han er vant til oversminkede Bollywood-fjes..

Problematisk liv gitt.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Mhm, dessuten, om en har uønskede saker og ting i underlivet så rykker det nok.

Alou: Ja vi har jo førsteretten på alle disse molbobegrepene ;-D

Skrevet

Åpnet en regning i går og så at betalingsfristen var 25.07.07. Kjente panikken og frykten bre seg i hele kroppen helt til jeg kom på at det var 06.07 og ikke 06.08 som var dagens dato.

Så også at et purringsgebyr hadde beløpet seg til hele 56.00 kr.

Kanskje ikke så mye å bli ordentlig redd for... :sprettoy:

Gjest Deception
Skrevet

I går. :frustrert:

Jeg var barnevakt for en potte sur unge som hylte og skrek av raseri, det var 40 grader inne, to stk. nymfeparakitter skrek av vilden sky, og så ringte telefonen, midt oppi alt. :roll:

=>dundrende hodepine

Gjest Sativa
Skrevet

I går. I butikken. Dum dame i kassa som ødela for meg.

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

--

Endret av Gjesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...