Gå til innhold

Slankere legger?


Gjest misa

Anbefalte innlegg

Jeg hadde de lekre og slanke leggene tidligere, men i løpet av de siste 2-3 årene har jeg fått skikkelig tømmerstokk

/kjerringlegger. HJELP! De har jo endret form og fylde. Hvordan/hva kan jeg trene for at jeg skal få mine slanke legger tilbake? Jeg har riktignok muskler, men de er ikke lange og slanke, men skikkelig fotballspillermuskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Som tidligere tråder har vært inne på går det ikke an å slanke leggene, dessverre. Noen får lettere muskler i leggene enn andre, sånn er det bare.

Hva har du trent i de siste 2-3 årene?

Mitt råd er å unngå å trene step og heller gå og løpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fliss

Jeg har fått veldig slanke legger ved å gå masse. Idag kjøpte jeg meg en skritt-teller for å få litt kontroll over hvor mye jeg går i løpet av en dag .. de fleste dagene ligger jeg nok langt over 10.000 skritt ..

Er veldig spent på å se hvor mye det blir i løpet av en vanlig dag ... ;)

Så jeg anbefaler masse gåing .. det hjelper både for legger og lår .. men spesielt leggene er blitt fine.

Endret av Fliss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke ha noe med at du har fått mye vann i kroppen og da..?? siden de pluteslig har blitt større.. eller kanskje det har noe med livsstilen din som burde endres på i forhold til dette..

selv har jeg spilt masse håndball og fotball,så mine legger er ikke akkurat slanke.. men jeg vet at pilates har hatt en god effekt hos meg da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...