Gjest Gjest_Moi_* Skrevet 30. juni 2008 #21 Skrevet 30. juni 2008 da blir det ferietur til hellas,platanias på meg å samboer noen som har vært der?? er det dyrt,hvor mye regner man med på å bruke ei uke,hehe da tenker jeg mat,litt shopping å kos:) Det er bare og glede til en fantastisk ferie I år blir det øyhopping på meg, men jeg klarer liekvel ikke å la være å reise innom Kreta, så det blir 5 året på rad i Platanias Jeg er 19 år og ifjor brukte eg 5000 på to uker! Det inkuderte middag ute hver kveld, lunsj ute flere dager, solseng mer eller mindre hver dag, dagstur til Rethymno, en tur til Chania, aricondition + safe på hotellet, samt 6-7 øl/rusbrus og 1-3 drinker hver kveld! Ganske mye for pengene!
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #22 Skrevet 1. juli 2008 Det er bare og glede til en fantastisk ferie I år blir det øyhopping på meg, men jeg klarer liekvel ikke å la være å reise innom Kreta, så det blir 5 året på rad i Platanias Jeg er 19 år og ifjor brukte eg 5000 på to uker! Det inkuderte middag ute hver kveld, lunsj ute flere dager, solseng mer eller mindre hver dag, dagstur til Rethymno, en tur til Chania, aricondition + safe på hotellet, samt 6-7 øl/rusbrus og 1-3 drinker hver kveld! Ganske mye for pengene! Du vet at tråden ble startet for et år siden , og at ferien derfor er unnagjort for leeeenge siden... ?
Gjest *Ulla* Skrevet 1. juli 2008 #23 Skrevet 1. juli 2008 Du vet at tråden ble startet for et år siden , og at ferien derfor er unnagjort for leeeenge siden... ? Merkelig hvordan noen henter opp gamle tråder.
Gjest maskot Skrevet 2. juli 2008 #24 Skrevet 2. juli 2008 Merkelig hvordan noen henter opp gamle tråder. gjør det noe da? Det er informativt for andre enn bare ts.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #25 Skrevet 2. juli 2008 gjør det noe da? Det er informativt for andre enn bare ts. Neida, gjør ikke noe det. Det er bare litt merkelig når det ser ut som om en gir tilbakemelding til trådstarter, som vi vet startet tråden for et år siden...
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #26 Skrevet 2. juli 2008 Neida, gjør ikke noe det. Det er bare litt merkelig når det ser ut som om en gir tilbakemelding til trådstarter, som vi vet startet tråden for et år siden... Enig, man bør være litt observante om når en tråd er startet før en svarer. Selvsagt flott at gamle tråder kan benyttes til informasjon også for andre, men som sagt trenger en ikke råd om en ferie som var i fjor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå