Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er livredd hver mnd for at jeg ikke skal få mensen (fordi da tror jeg at jeg er gravid... ), noe jeg for all del ikke ønsker å bli. Håpet om å bli kvitt mensen var jo en av grunnene, til at jeg fikk hormonspiral, men nå vet jeg ikke. Venter hver mnd på at den skal komme og har jo nesten lyst til å juble høyt hver gang Hvordan føler andre det,er dere sikre på hormonspiral som prevensjon? Jeg tok forøvrig graviditetstest i dag, fordi syklusen har tøyset litt...Jeg er IKKE gravid heldigvis.
Daiquiry Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Hormonspiralen er like sikker som sterilisering, hvis den er satt inn riktig, så du trenger ikke å bekymre deg...
marmelade Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Hormonspiralen er like sikker som sterilisering, hvis den er satt inn riktig, så du trenger ikke å bekymre deg... Er kobberspiral like sikker da? for jeg er også beskymret hver gang syklusen tuller litt
CeeCee Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg er livredd hver mnd for at jeg ikke skal få mensen (fordi da tror jeg at jeg er gravid... ), noe jeg for all del ikke ønsker å bli. Håpet om å bli kvitt mensen var jo en av grunnene, til at jeg fikk hormonspiral, men nå vet jeg ikke. Venter hver mnd på at den skal komme og har jo nesten lyst til å juble høyt hver gang Hvordan føler andre det,er dere sikre på hormonspiral som prevensjon? Jeg tok forøvrig graviditetstest i dag, fordi syklusen har tøyset litt...Jeg er IKKE gravid heldigvis. Jeg har hatt hormonspiral i over ti år, og har aldri blitt gravid, og har (heldigvis) ikke hatt mensen. Er superfornøyd og kunne ikke falt meg inn å ha noe annen prevansjon Synes du skal slappe av jeg og ikke stresse med graviditetstester o.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå