Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har lagt om livsstilen i år og har nå vært aktiv trener i 4 måneder. Dette har monnet på kroppen og jeg har gått ned 13 kg. Nå ønsker jeg meg nytt treningstøy. Både fordi det gamle er stort og lurvete og fordi jeg synes jeg "fortjener det" Men jeg synes det er velidg vanskelig. For det første finner jeg ikke store nok størrelser (er jo fremdeles overvektig og er i tillegg høy) og for det andre får jeg kommentarer og blikk fra butikkbetjening og andre kunder. De mener vist jeg ikke har behov for treningstøy før jeg er ferdig med hele vektreduksjonen..! Klart jeg trenger treningstøy da også, men jeg trenger det like mye nå.. "Jeg trener masse selv om jeg fremdeles har for mye fett på kroppen! tro det eller ei folkens" har jeg lyst til å rope.. Sukk
onyx Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Ja, jeg har egentlig alltid lurt på hvorfor det finnes så lite treningstøy for de større enn gjenomsnittet... Jeg vil også ha fancy og pustende microfibertreningstøy, men finne jeg noe??? NEI....
Gjest Elfrida Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg vil også ha fancy og pustende microfibertreningstøy,Jeg og! Er det noen som kjenner til dette merket: http://www.beat-x.dk/forside ? Er det noe bra?
Gjest Elastica Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tror Carite har godt utvalg i størrelser. De har mye fint og det er behagelig å trene med. Dessuten ligger det i nedre prisskiktet.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tror Carite har godt utvalg i størrelser. De har mye fint og det er behagelig å trene med. Dessuten ligger det i nedre prisskiktet. De går bare til 50.
Cata Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Har du kikket på ebay? Der går de ganske bra opp i størrelser.
Gjest Elfrida Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Jeg tror Carite har godt utvalg i størrelser. De har mye fint og det er behagelig å trene med. Dessuten ligger det i nedre prisskiktet.Takk for tips! Jeg var inne på siden og så at de har en butikk i Oslo så nå går turen dit snart.
Gjest Gjest_haha_* Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Unnskyld meg, men å vente med treningstøy til du er slank? Det kan de da ikke mene seriøst? Trening + treningstøy hører sammen, og det er jo NÅ du trener mest og virkelig trenger det! Det blir jo som å vente med å gå på treningssenter til man er slank. Genialt. ... for det andre får jeg kommentarer og blikk fra butikkbetjening og andre kunder. Folk er så utrolig frekke. Sånne folk sutrer over at tykke mennesker bare sitter på ræva og spiser hele dagen, men når de først ser et overvektig menneske som GJØR noe med problemet sitt, da rakker de ned på DET og! :slåss:
Gjest Vampyra Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Nå vet jeg ikke hvilken størrelse du trenger, men det finnes flere butikker for store mennesker, noen av disse må vel ha noe treningstøy? Ellers så finnes det merkevarer som selger store størrelser også. Adidas har vel opp til XXXL i enkelte ting? Men det er kanskje mest beregnet på menn? Hva med Ellos? H&M, Lindex, Kapahl osv? Jeg trener alltid i "vanlige" klær som bomullsbukser og t-skjorter, kan det være et alternativ? Hvis ikke ville jeg spandert på meg en liten tur til London på shopping!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Nå vet jeg ikke hvilken størrelse du trenger, men det finnes flere butikker for store mennesker, noen av disse må vel ha noe treningstøy? Beklager. Selvfølgelig fant jeg opp hele problemet. Verden er jo full av klesbutikker som har store størrelser.. Og det er klart de har masse treningstøy der også.. Jeg trener alltid i "vanlige" klær som bomullsbukser og t-skjorter, kan det være et alternativ? Nei, gud.. Trene i T-skjorter.. Noe så genialt hadde jeg aldri kommet på av meg selv.. Og "bomullsbukser" er selvfølgelig mye enklere å finne i store t-skjorter enn andre buksr.. Hvordan kan jeg ha unngått å legge merke til det..
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 Sett på ebay? Spesielt på den amerikanske delen så er det mye ulike klær i STORE størrelser, så muligens noe er å finne? Har ikke tid til å lete nå, men har er på jakt etter pentøy str ca 54-56, og ser det er endel mer der enn i Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå