Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er kvaliteten på Dell sine stasjonære pc'er? Jeg har hørt at Dell har et litt eget system på ting slik at f.eks. en ordinær strømkabel og andre deler ikke vil passe. STemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest dell-eier
Skrevet

Både ja og nei. Noen Dell-maskiner, som "Ultra small form factor" (veldig små maskiner som godt kan henges opp under bordet) har blant annet en litt spesiell utvendig strømforsyning. Dell-maskiner i vanlig størrelse følger for det meste vanlige standarder. Jeg har god erfaring med Dell. Jeg jobber i et firma hvor vi har oppimot 300 Dell-maskiner, både stasjonære og bærbare, og nummeret til kundeservice er ikke akkurat på toppen av telefonlista, for å si det sånn. Vi har hatt veldig lite problemer. Jeg har selv en bærbar Dell Inspiron som jeg er kjempefornøyd med.

Skrevet

Jeg har hørt det motsatte. Dell maskiner blir av mange sett på som noe billig "dritt". Vi har disse på jobben, og det skjer stadig vekk at de må restartes. Kjedelig.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har hørt det motsatte. Dell maskiner blir av mange sett på som noe billig "dritt". Vi har disse på jobben, og det skjer stadig vekk at de må restartes. Kjedelig.

Det har med Windows og/eller hvordan dere har konfigurert PC-en å gjøre.

Skrevet

Vi har Dell stasjonær PC, og er veldig fornøyd

Gjest Gjest
Skrevet

Har aldri hørt om en eneste Dell stasjonær som bruker ett standard ATX hovedkort. Så hvis en litt større oppgradering av innmaten er aktuelt på ett senere tidspunkt: Glem Dell !

Ellers er de vel greie nok, egentlig.

Skrevet

Vi har hatt vår stasjonære DELL i 4, snart 5 år. Og den blir brukt MYE og forholdsvis hardt, med bilspill osv. Det er aldri noe galt med den. Sambo som har peil på PC, er VELDIG fornøyd!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har Dell pc.

Kjøpte rimelig dyrt. Inkl. lydanlegg så kom det på 20.000

Har vært veldig fornøyd inntil den dagen grafikkortet mitt røyk.

Kjøpte nytt. Strømforsyningen taklet ikke det. Jeg får ikke god nok strømforsyning fordi strømkontakten er plassert et annet sted enn standard. Dell kunne heller ikke selge meg. Jeg måtte ut på bruktmarkedet bare for å få et dårlig grafikkort inntil jeg får bygd om pc'n min.

Det var da jeg fikk erfare at alt er bra inntil du må/bør oppgradere pc'n.

Nå må jeg kjøpe nytt kabinett, ny strømforsyning og resten har jeg ikke helt oversikt over. Uansett så må jeg bygge opp pc'n på nytt igjen.

Anbefaler deg å ta kontakt med Komplett.no

Snakk med de og så bygger de pc'n for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...