Gjest Line27 Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Er det mange jenter som har truffet menn fra nett for uforpliktende sex ? Det er få jenter på slike linjer, men jeg blir kåt av det, men lett man havner borti idioter som skuffer og sårer en også da. Men kan være spennende å tenke på når man er kåt
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Er det mange jenter som har truffet menn fra nett for uforpliktende sex ? Det er få jenter på slike linjer, men jeg blir kåt av det, men lett man havner borti idioter som skuffer og sårer en også da. Men kan være spennende å tenke på når man er kåt Dette er kanskje et typisk guttespørsmål, men hvordan kan man bli såret hvis sexen er uforpliktende? For meg betyr uforpliktende sex at man ikke skal legge noen dypere følelser i det. Blir man såret har det blitt for mye føleser involvert, og da ligger det vel et ønske der om at sexen skal bli mer forpliktende. Ihvertfall fra den ene parten.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Det finnes vel. Men forpliktende sex er så utolig mye bedre enn uforpliktende. Jeg tror ikke vi kvinner fra naturens side er ment å ha uforpliktende sex.
Gjest Bellatrix Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Dette er kanskje et typisk guttespørsmål, men hvordan kan man bli såret hvis sexen er uforpliktende? For meg betyr uforpliktende sex at man ikke skal legge noen dypere følelser i det. Blir man såret har det blitt for mye føleser involvert, og da ligger det vel et ønske der om at sexen skal bli mer forpliktende. Ihvertfall fra den ene parten. Dette tenkte jeg også på. Hvis man ikke skiller mellom følelser og sex så er vel neppe "uforpliktende" sex tingen.
Gjest guesten Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Er det mange jenter som har truffet menn fra nett for uforpliktende sex ? Det er få jenter på slike linjer, men jeg blir kåt av det, men lett man havner borti idioter som skuffer og sårer en også da. Men kan være spennende å tenke på når man er kåt Har ikke du brent deg for en stund nå?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har vært med på dette flere ganger. Har hatt 2 faste (for mange år siden) jeg ble elskerinnen til. Han ene dro faktisk 50 mil for å besøke meg flere ganger i året. Vi var på samme "nivå", ville teste ut en del ting og følte oss veldig trygge på hverandre og hva vi ville. Men det er viktig å være trygg på hverandre først, ikke bare hoppe til køys uten å kjenne personen litt. Den andre var jeg egentlig bare venn med, men etter at vi møtte hverandre utviklet det seg allerede første gangen til et elsker-forhold. Han bodde ikke så langt unna, så vi ringte hverandre når behovet meldte seg.
Gjest vsn Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Ja, det gjorde jeg mange ganger da jeg var singel. Mange positive opplevelser, og traff noen raringer også. Men jeg hadde selvfølgelig ikke sex hvis personen bydde meg helt imot. Selv om jeg må innrømme at kåtskapen tok overhånd engang. Slo bare av lyset, så det ble et bra knull Noen var så bra at vi møttes flere ganger bare pga sexen. Han ene var også samboer med flere unger. Det visste jeg ikke i begynnelsen. Møtte han likevel flere ganger. Hvis man klarer å se på det som uforpliktende sex, kan det bli bra. Spennende er det også. Men vær obs på at det er mange rare folk. Han ene skulle jeg nesten ikke bli kvitt. Det var ekkelt. Han sendte meg bursdags meldinger i 3 år etterpå. Ganske sykelig.
Gjest Line27 Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Har ikke du brent deg for en stund nå? Ja, jeg har brent meg. Men samtidig så tenker jeg at uforpliktende sex kan være godt dersom man oppfører seg , og ikke driver å rakker hveandre ned - slik jeg opplevde ting med han fyren som jeg har skrevet om. Men egentlig så tror jeg at jeg ikke kan ha sex uten at vennskap også er involvert, trenger ikke være forhold.... Det er nok best !
Gjest Line27 Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Dette tenkte jeg også på. Hvis man ikke skiller mellom følelser og sex så er vel neppe "uforpliktende" sex tingen. Jeg får lett følelser for personer , selv om jeg ikke er ute etter forhold. Det er slik jeg er som person Men føler at for meg må derfor vennskap også ligge til grunne for at sex skal funke, men ikke alltid man vet om det på forhånd likevel ... Men som sagt , forløbig har jeg brent meg, og trenger å bearbeide det, er litt vel jentete !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå