Gjest DyneTryne Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Bommet litt på døra i dag da jeg skulle treffe ramma og åpne den (døra sitter ofte litt fast) og greide å kjøre hånda gjennom glasset. Har 3 litt dypere kutt (ikke dype nok som må sys, men dype nok til at det svir og blør litt nå og da) og 2 litt mindre. Er det lurest å sove med gasbindet på dem, eller bør jeg ta det av? MVH klønefaen.
Drua Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Hei Har du renset de godt da? Skylle godt under vann, sett på bandasje. Gasbind går bra å sove med så lenge det ikke er for stramt. Du må nok stikke en tur på apoteket i morgen og kjøpe deg en skikkelig sårsalve, Brulidine funker fint, og gjerne kompresser som ikke fester seg når det gror, for eksempel Melolin. Fort gjort å få infeksjon vet du, kjipe greier.
Gjest DyneTryne Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Tok de av jeg, og kuttene var mye mindre enn de så ut til da det sprutet blod tidligere i går.. tror jeg har noe brulidine liggende, etter diverse piercinger, men får kjøpe ny hvis ikke. Au, føles ut som det sitter glassbrodd inni meg ennå
Gjest Cosmic Girl Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Kjøp noe som heter Snögg plaster. De gir såret mulighet til å puste, samtidig som de beskytter mot infeksjoner og bakterier. Da slipper du også kjiipe bandasjer, etc, som klistrer seg fast i såret. Brukes hyppig her i huset, og er utnevnt som vår plaster / gassbind-gud. Ingen over. Ingen på siden. Mange under
ehv61 Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Haha Klønefaen.Morsomt. Beklager at du har skadet deg,men kanskje du burde ha bandasje hele døgnet??
Gjest DyneTryne Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Neh det blør egentlig ikke mer, så det går greit Oppdaget forresten et nytt sår på lillefingeren i går da jeg spiste kjempesalt popcorn. Ugh! Endret 5. juli 2007 av DyneTryne
ehv61 Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Drit i bandasje da Kan du ikke bare ha litt plaster på da.
Gjest DyneTryne Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Plaster var lurt merket jeg ja, uten å ha vært nær dem så vidt, begynner blodet å sprute fysj, kuttet på tommelen har fått en hevelse på hver sin side, så folk sier det minner om ei mus. Håper DET forsvinner iallfall!
ehv61 Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Har du fått betennelse kanskje? Du burde få en lege til å se på det. rart hvis det slutter å blø og så plutselig begjynner igjenHmmm., Gjorde det veldig vondt da du gjikk gjennom ruta???????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå