Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #21 Del Skrevet 2. april 2002 Helt enig.Jenta henger ikke på greip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. april 2002 #22 Del Skrevet 2. april 2002 Tolker det som om Sexysadie er enig med meg, og at Anonym selvfølgelig støtter Anonym!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2002 #23 Del Skrevet 2. april 2002 D er riktig d Væren, jeg er fullstendig enig m deg.( DENNE GANGEN!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2002 #24 Del Skrevet 2. april 2002 Måtte hoppe innom nå, og så så jeg dette innlegget. Først ble jeg trist, men nå er jeg glad igjen DU MÅ JO FORTSETTE Å VÆRE HER! Ta den tiden du trenger på å holde helsa på topp, men kikk innom her da! Vi må jo få høre hvordan det går i deres nye hjem! Takk for at du ombestemte deg. Ta deg litt fri, det har alle lov til! Og slike slemme anonyme innlegg har vi fått nok av her på KG har vi ikke? Jeg syns nå i hvert fall det. *Klemmer Vinga masse og håper hun får tid til både trening og KG* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleba Skrevet 2. april 2002 #25 Del Skrevet 2. april 2002 Støtteerklæring til Vinga! Har fulgt deg siden forrige forum/ nick, og koser meg med å lese hva du skriver, selv om jeg slett ikke alltid er enig! Du er jo virkelig en av dem som holder fresen oppe her inne. Skjønner du vil trappe ned, men det betyr jo ikke at du må gi deg helt, vel? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #26 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg svarer ikke på innlegg av anonyme feiginger som bare har surt oppgulp å komme med! Her er til dere anonyme: Ble du skremt nå?? *ler* (måtte bare) Takk til dere andre, det er koselig å lese diverse støtteerklæringer! (Og jeg TRENGER ikke sånt for å bygge opp selvtilliten min!! Hvor har dere anonyme det fra??) Jeg har god selvtillit. Jeg er jo jernkvinnen Enig i at det skulle vært påbud om å registrere seg på KG. Jeg har enda ikke skrevet et anonymt innlegg... Vil moderator være så snill å stenge denne etterhvert så meningsløse tråden?... _________________ ~Vinga~ 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-04-03 09:01 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 3. april 2002 #27 Del Skrevet 3. april 2002 Ganske som du vil Vinga, jeg lukker 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg