Gå til innhold

Adios mi amigos!


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå forlater jeg Kvinneguiden, orker ikke mer. Jeg legger bare på meg av å sitte og lese her inne icon_lol.gif

Skal trene, trene.

Og gjøre mye annet nyttig.

Vi flytter jo snart, og da blir det mye å gjøre. Blir uten internett en stund da.

Jeg har stortrives her inne, men nå kan jeg ikke være her mer av respekt for egen helse, jeg har lagt på meg 3 kg siden jeg oppdaga KG.... (skippet av og til treninga til fordel for KG... Hekta?? icon_rolleyes.gif Meg?? Jepp!)

Så som det av og på mennesket jeg er, så må jeg kutte drastisk ned på internettbruken. KG medregnet.

Jeg mener ikke å "deklarere med brask og bram" at jeg stikker, men vil gjerne si fra på en skikkelig måte icon_smile.gif

Så..............................

Farvel, mine kjære KG-venner! Jeg kommer nok ikke til å glemme dere!

Væren, slett meg fra stillingslisten til De Lystige Engler. Jeg kommer ikke tilbake.

Jeg skal snart begynne å søke ny jobb og trene mer og da blir det jobbing og trening hver dag, har ikke tid til KG da.

Jeg innser at slik må det bli icon_wink.gif

*klemmer alle*

Ha det bra KG brukere!

*vinker og rir inn i solnedgangen*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmen kjære Vinga vår da!

Dette var triste nyheter! Kommer til å savne deg du rare lille engelen vår kys_2.gif

Hvem skal forsvare attituden vår nå da? Og hvem skal komme med lange, veloverveide innlegg om dette og hint som du selv sabler ned senere fordi du har tenkt enda litt til? grine.gif

Tusenfryd savner deg.

Har sendt deg en privat melding, jeg!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, NEI OG ATTER NEI!!!

icon_frown.gif Jeg nekter å tro hva jeg leser!!!

Vinga - hør:

Det er framdeles forskjell på å barbere seg og på å skjære hodet av seg!!!

Du kan jo kutte litt ned på den tiden du bruker foran PC'en, men ikke kutt oss ut, da!

Vi er jo mange her som faktisk setter pris på at du er her!

Jeg nekter å fjerne deg fra stillingsoversikten til de lystige engler; men jeg gir deg heller permisjon på ubestemt tid! Om det blir 2 dager, 2 måneder eller 1 år, det bestemmer du selv!

Men jeg håper og tror at du ikke glemmer oss ut, da! Lov meg det???

Nei, dette nekter jeg simpelthen å godta, Vinga!!!

Hilsen et sta menighetsoverhode som bryr seg om sine menighetsbarn!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vinga! icon_wink.gif

Jeg er helt enig med Væren!

Du får bli på lista, så får du heller glemme at du står der for en tid.

Kanskje kommer du på det igjen og banker på "Pæreporten" igjen.

Ha det godt, og så sees vi kanskje igjen likevel! icon_rolleyes.gif

vennlig hilsen

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæreporten!!!

Kris, du er bare god!

Ser du Vinga, du må ikke forlate oss! Tenk så mye fine diskusjoner og så mye moro vi har her på KG!

Permisjon innvilget; snakkes snart igjen!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pæreporten" he, he!

Det er lettere å komme inn enn ut av "Pæreporten", i motsetning til Perleporten. Du trenger ikke betale avlat for å komme inn så vidt jeg vet!

*S*

hilsen

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vert her så lenge, og kjenner ikke de lystige engler så mye, men har hatt et posetivt intrykk på deg Vinga! Du er morsom, ærlig, og energisk. Ikke redd for noe. Det blir veldig tomt her uten deg.

Men det er sant i det du sier. Man legger på seg av KG. Sorry for å si det..! Men det er ikke bra icon_biggrin.gif Blir jo helt avhengig.

Men du får ha en god flytting, og håper du får det bra i ny leilighet!

Ønsker deg alt vel, på din vei opp mot å bli voksen og erfaren over livet.

Stille gråter stjernene når du reiser din vei.

For de syntest det er trist, at du er gått lei.

Men vi kommer aldri til å glemme deg,

for du skal vite at alle sammen er glad i deg!

Mvh

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen.... jammen.... Vinga...?

Jammen.... hvem skal nå trolle og trylle for oss? *klage, syte, sutre, hyle*

Privat melding er allerede sendt.

Vinga, da.... grine.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dere altså icon_razz.gif

Nå klarer jeg det ikke! *kommer løpende tilbake*

At det går an å bli så sentimentalt bundet til et forum med dets mangslungne brukere! Jeg er helt surrete i hodet mitt nå, innser at jeg kanskje skar av meg hodet i sted.. (Takk Væren, du sier akkurat det samme som samboeren min ynder å fortelle meg hver gang jeg overdriver noe! icon_biggrin.gif )

Nå skal jeg legge meg, men du Væren, permisjonen er tatt imot, jeg kommer til å titte innom her, men ikke være så aktiv nå i april.

@lfa, takk for tilbudet om å jage meg på trening! Tas imot med takk icon_smile.gif

Så mange som reagerte på hadet-innlegget mitt! icon_smile.gif Hadde jeg ikke trodd.

Jaja, nå klarer jeg iallefall ikke å forlate dere!!!

Natta venner! Vi sees nok snart likevel icon_smile.gif

Klem!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gif NÅ BLE JEG GLAD, ALTSÅ !!!

Nå kan jeg gå og legge med med god samvittighet; englebarnet mitt er berget og hjertet mitt jubler!

Takk, Vinga, for din kloke avgjørelse!

Du trenger oss - vi trenger deg!

icon_smile.gif Men det er jo lov til å ta seg litt fri innimellom, da!

Samboeren din er nok en klok fyr icon_wink.gif

Kjempeklem til vår kjære Vinga!

_________________

rosaengel.gif

Væren1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-04-01 23:33 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke skremme gamle kuer på den måten Vinga! Ble helt skremt jeg....

Men etterhvert som jeg leste nedover på innleggene ser jeg jo at du fortsatt er med oss. Det er sunt å ta seg pause innimellom. Men å slutte med en god vane, - det er dumt det!

Glad for at du fortsatt er her!

icon_smile.gif Litago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Beklager å si det Vinga, men jeg kommer ikke til å savne deg.

Regner med at du tåler å høre det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Vinga vet å overse anonyme innlegg og heller ta hensyn til de som står frem og sier det de mener og står for det - som Vinga alltid gjør selv!

Tenk å starte dagen med å lese sånne gode nyheter, Vinga! Det synes jeg var hyggelig! Gode nyheter å starte dagen med sånn rett etter påske.

Velkommen tilbake til oss snuppa - jeg er glad for at du fortsatt er her!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vet du hva Vinga? Det første jeg tenkte på når jeg leste denne var at dette var din aprilspøk til KG, men det var jo ikke sååå langt unna heller....sidne du kom løpende tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_biggrin.gif Har man dårlig selvtillit så hjelper jo detta på da.

Annonsesere sin bortgang og setter seg ned og venter på at andre skal trekke deg tilbake. icon_wink.gif

Sorry, men det var denne assosiasjonen jeg fikk. Flere har "benyttet" samme metode. icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Dette må være det desidert teiteste "si noe pent om meg" innlegget jeg noen sinne har sett.

Tror det er bra at Vinga tar seg en pause jeg,for hun virker totalt borte vekk i sin egne perfekte lille verden.

Bortsett fra at hun veier alt for mye og må på død og liv bli litt slankere.

Jeg kan garantere deg at du kommer til å miste kontrollen,du er allerede på god vei.

Og hvor kommer alt baby prate fra???

Du har ordna deg med en mann som faktisk ikke vil ha barn.Har du totalt fortrengt det???

Virker på meg som om du faktisk er troende til å "glemme" et par piller i slengen og senere ikke ane hvordan en baby kunne skje.

Beklager Vinga,men du har mye "bli voksen" arbeid fremfor deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Så hvis nå et menneske faktisk er ungt, usikkert og mangler litt selvtillit - så sitter dere "anonyme" altså med fasiten på hvordan man bygger opp, støtter og oppmuntrer?

Jo, man slenger utav seg - fullstendig uoppfordret, og selvfølgelig anonymt - hva man mener feiler vedkommende!

Jotakk, det står det jo vannvittig mye respekt av!!!

Skaff dere et nick og stå for det dere sier, folkens!

Vinga derimot, har våget å vise seg som det mennesket hun er: Med tanker, følelser, usikkerhet og med alt annet som det å være et ungt menneske faktisk innebærer! Synes det er flott, jeg!

Det er greit at man er uenig i sak, men ikke angrip enkeltpersoner for det de tenker og føler og faktisk tør å gi uttrykk for!!!

Bevare meg vel, og spar meg for mer surmaget oppgulp!

Jeg synes det er helt OK at registrerte brukere velger å være anonyme i innlegg som i spesielle tilfeller kan virke avslørende på identiteten.

Men bruk for all del ikke anonymiteten til å slenge ut dritt og til å slå fast selvkomponerte sannheter om andre!

La oss få lov til å bruke KG som et sted der man kan lufte tanker og meninger uten å få slengt dritt og bli stemplet av anonyme pingler!

OK, da: Akkurat nå er jeg lettere irritert!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...