Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg laster inn bilder fra digitalkamera legger de seg automatisk i Adobe Photoshop. Hvordan kan jeg få de til å legge seg i MS Picture Manager isteden? Finner nemlig ingen redigeringsverktøy i Adobe Photoshop... mulig det finnes, jeg har ikke lett så veldig akkurat...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du ikke finner redigeringsverktøy i Photoshop har du ikke lett så nøye, nei, hehe. Men programmet er kanskje vel komplisert om du bare skal gjøre standard, enkle endringer :)

Hm, jeg er ikke 100% sikker på hvordan du får til dette, dessuten har jeg ikke brukt windows på et år, men prøv å åpne programvaren som hører til kameraet (det er vel en sånn liste over programmer du kan få opp nede til venstre... fillern, husker jo ingenting!), og på file ->settings/default settings ser du om det står hvordan importerte filer skal håndteres, altså hvor de skal åpnes - der endrer du default fra Photoshop til Picture Manager.

Kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...