mowgli Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Når jeg laster inn bilder fra digitalkamera legger de seg automatisk i Adobe Photoshop. Hvordan kan jeg få de til å legge seg i MS Picture Manager isteden? Finner nemlig ingen redigeringsverktøy i Adobe Photoshop... mulig det finnes, jeg har ikke lett så veldig akkurat...
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hvis du ikke finner redigeringsverktøy i Photoshop har du ikke lett så nøye, nei, hehe. Men programmet er kanskje vel komplisert om du bare skal gjøre standard, enkle endringer Hm, jeg er ikke 100% sikker på hvordan du får til dette, dessuten har jeg ikke brukt windows på et år, men prøv å åpne programvaren som hører til kameraet (det er vel en sånn liste over programmer du kan få opp nede til venstre... fillern, husker jo ingenting!), og på file ->settings/default settings ser du om det står hvordan importerte filer skal håndteres, altså hvor de skal åpnes - der endrer du default fra Photoshop til Picture Manager. Kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå