Gå til innhold

Åpne hotmail med firefox fra msn

Fremhevede innlegg

Gjest DyneTryne
Skrevet

Er dette mulig egentlig? Jeg er ikke noe glad i explorer, og det hadde vært i søpla, hadde jeg ikke trengt det til et annet forum som ikke funekr i ff fordi jeg ikke får slettet ditten og datten:

Slett alt av personlig lagret info (cache, cookies, history osv) og prøv igjen Dette er en feil som har kommet nå med siste update av FF.
skal jeg visst gjøre, men det funker ikke her heller, gjerne hjelp med denne også :)
Videoannonse
Annonse
Gjest Nedfall
Skrevet

Har du prøvd denne ?

Bruker ikke hotmail, så jeg får ikke testet. Dog, hvis det er såpass sært som windows update, kommer du nok ikke utenom IE..

Tør jeg foreslå en mailleverandør som ikke binder deg på hender og føtter ? (At du bruker MSN Messenger er ikke noe argument)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg prøver den, men den vil ikke starte å laste ned engang ;(

Mitt argument er at jeg er registrert overalt gjennom ca 5 år med samme mailen, vil helst ikke skifte med det første :) Har en gmail, men jeg husker den ikke tror jeg.

Gjest Nedfall
Skrevet
Jeg prøver den, men den vil ikke starte å laste ned engang ;(

Du får en gul linje øverst, du må tillate chrispederick.com. Etterpå lukker du nettleseren, og åpner den igjen.

Mitt argument er at jeg er registrert overalt gjennom ca 5 år med samme mailen, vil helst ikke skifte med det første :) Har en gmail, men jeg husker den ikke tror jeg.

Too bad ! Det er akkurat dette microsoft satser på, så de kan binde folk fast på den måten !

..du kan jo laste ned i Outlook Express da, så slipper du stresse passord/brukernavn hver gang.

Skrevet

Hvir Opera er et alternativ, får du åpnet hotmail der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...