Gjest gammel gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hei! Håper dere intelligente KGbrukerene kan hjelpe meg! Nå begynner jeg å bli lei av at hver gang jeg brenner musikk på plater, så virker ikke første sporet. Alle andre virker helt fint, men første sporet bare skurrer (ihvertfall på de litt eldre cdspillerne, på enkelte av de nye spillerene blir spor nr 1 bare hoppet over) Hva gjør jeg galt??? Jeg bruker vanligvis Windows mediaplayer, da det programmet jeg brukte før ofte lagde små skrapelyder midt i enkelte melodier. Har også prøvd forskjellige cd-plate-merker, uten at det ser ut til å være noen forskjell. Noen som har noen gode råd å komme med?
Gjest Nedfall Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Det kan virke som du ikke brenner platene som musikk cd, bruker du nero ? Velg "lyd cd". Lurer også litt på akkurat hva du brenner fra, er det mp3 filer ?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 trådstarter her... Jeg bruker å brenne via Windows mediaplayer. Sist "haket" jeg ut for lyd-cd, men første sporet ble ødelagt likvel. Tidligere brukte jeg et program som het Creative, tror jeg, men da ble det flere låter med "hakk" i (dvs skurrelyd). Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre....
Gjest Nedfall Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 På tide å få tak i ett ordentlig brenneprogram kanskje ? (Ja, det er gratis)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå