Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #1 Del Skrevet 14. mars 2003 Er det det samme som Helkorn Hvete?? Takk for svar så fort som mulig... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 14. mars 2003 #2 Del Skrevet 14. mars 2003 Ja det er akkurat det samme. Skal du også lage Millas frukt müsli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #3 Del Skrevet 14. mars 2003 jepp :D Satte den i ovnen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 14. mars 2003 #4 Del Skrevet 14. mars 2003 Ble visst ikke logget inn jeg.. Det var jeg som var gjest over her. Müslien lukter supergodt, nam.. Men det ser ut som aprikos-bitene blir litt svidd da så lurer på om jeg ikke har døren nok oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 14. mars 2003 #5 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg prøvde meg på denne m'uslien i ettermiddag, men en eller gang hadde jog nok glemt meg og lukket døra, så det ble ganske svidd........... Prøver på igjen i morgen! Hvordan fordeler dere honningen utover, med en skje og lar det "renne" over hele blandingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå