Huldra Skrevet 14. mars 2003 #1 Del Skrevet 14. mars 2003 Har lyst til å ha en god velkomstdrink... spiller mindre rolle om det er alkohol eller ikke egentlig, men den må ikke være for søt (ellers smaker hvitvinen til forretten rart). Og hvis det er alkohol i den, hva kan jeg servere til de som ikke kan drikke alkohol.... Hilsen Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. mars 2003 #2 Del Skrevet 14. mars 2003 Se på denne linken her: http://aperitif.sol.no/kokeboksok/index.db...?dosok=1&type=3 Her kan du også søke på alkoholfrie drinker, eller søke etter ingrediens... Noen bestemte drinker kan jeg ikke anbefale, men hvorfor ikke ta en jente-kveld (eller en kveld sammen med din kjære, og prøv dere fram) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 14. mars 2003 #3 Del Skrevet 14. mars 2003 Vi tenkte bare å ha Mozell vi da... Men vi skal ikke ha hvitvin til middagen heller, så det gjør vel gjerne ikke så mye om den er litt søt... Har vørt i et bryllup der det var noe sånn appelsinjuice blanda med bringebærsaft og et eller annet - så ut som noe man får i barneselskap, og smakte enda værre... Så for min del - det enkle er ofte det beste! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. mars 2003 #4 Del Skrevet 15. mars 2003 Vi skal ha nydelig svensk alkoholfri pærecider. Den er kjempegod og veldig billig. Men den kjøpes i Sverige... Og så skal vi ha Martini Asti som alkoholholdig velkomstdrink. Det er noe av det beste jeg vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 15. mars 2003 #5 Del Skrevet 15. mars 2003 Vi skal ha Martini Asti til velkomstdrikk og Mozell som alkoholfritt alternativ. Enkelt og greit også mtp servering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå