Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2002 #1 Skrevet 23. februar 2002 Blir ikke så mye av det nei Kjæresten sitter klistret foran skjermen dagen lang, må jo dra av han buksene og bare begynne å suge og slikke for å få noen som helst reaksjon Gleder meg til OL er ferdig jeg!!12
Vala Skrevet 23. februar 2002 #2 Skrevet 23. februar 2002 Hehe.. lenge siden vi har hatt så mye sex som under OL, må jo feire alle disse medaljene 12
fletta Skrevet 23. februar 2002 #3 Skrevet 23. februar 2002 Leste i avisen i dag at kondomeriet hadde hatt rekordsalg av massasjestaver under OL. Alle gull- og sølvdildoene var utsolgt, populære var også de med fjernkontroll (da kunne mannen sitte med en fjernkontroll i hver hånd)!! 12
Usikker Skrevet 23. februar 2002 #4 Skrevet 23. februar 2002 Vits: Mannen kom hjem med OL-kondomer, Gull - Sølv og Bronse-farget. Han fortalte kona at han hadde tenkt å bruke Gull-kondomet til kvelden. Kona mente at han burde bruke den i Sølv. Hvorfor det da spurte mannen?? Jo, det hadde vært artig om du hadde kommet som nr. 2 engang.......... 1212[ Dette Innlegg er endret av: usikker den 2002-02-23 13:36 ]
CEL. Skrevet 23. februar 2002 #5 Skrevet 23. februar 2002 Nei, det blir nok ikke så mye på kosefronten... Han sitter jo oppe til langt på natt, og når han legger seg er jeg i dyp søvn... Hmmm ja, ja bare to dager igjen 12
Medinilla Magnifica Skrevet 24. februar 2002 #6 Skrevet 24. februar 2002 Heldigvis er ikke kjæresten min så veldig interresert i OL, så det har ikke vært noen forandringer på den fronten 12
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Blir ikke så mye av det nei Kjæresten sitter klistret foran skjermen dagen lang, må jo dra av han buksene og bare begynne å suge og slikke for å få noen som helst reaksjon Gleder meg til OL er ferdig jeg!!12 Merket det selv. Måtte ta til takke med å "kun" suge ham mens OL pågikk. Og så fort OL var ferdig kom skirennet igjen Anonymous poster hash: 837fc...afc
Reg Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Kjæresten min blir så opprømt når langrennsjentene vinner at det går veldig greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå