Gå til innhold

Sex i disse OL-tider??

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir ikke så mye av det nei icon_lol.gif

Kjæresten sitter klistret foran skjermen dagen lang, må jo dra av han buksene og bare begynne å suge og slikke for å få noen som helst reaksjon icon_rolleyes.gif

Gleder meg til OL er ferdig jeg!!12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. lenge siden vi har hatt så mye sex som under OL, må jo feire alle disse medaljene icon_wink.gif12

Skrevet

Leste i avisen i dag at kondomeriet hadde hatt rekordsalg av massasjestaver under OL. Alle gull- og sølvdildoene var utsolgt, populære var også de med fjernkontroll (da kunne mannen sitte med en fjernkontroll i hver hånd)!! icon_razz.gif

12

Skrevet

Vits:

Mannen kom hjem med OL-kondomer, Gull - Sølv og Bronse-farget.

Han fortalte kona at han hadde tenkt å bruke Gull-kondomet til kvelden. Kona mente at han burde bruke den i Sølv. Hvorfor det da spurte mannen??

Jo, det hadde vært artig om du hadde kommet som nr. 2 engang..........

erter.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: usikker den 2002-02-23 13:36 ]

Skrevet

Nei, det blir nok ikke så mye på kosefronten... Han sitter jo oppe til langt på natt, og når han legger seg er jeg i dyp søvn... Hmmm ja, ja bare to dager igjen icon_lol.gif 12

Skrevet

Heldigvis er ikke kjæresten min så veldig interresert i OL, så det har ikke vært noen forandringer på den fronten icon_wink.gif12

• 12 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke så mye av det nei icon_lol.gif

Kjæresten sitter klistret foran skjermen dagen lang, må jo dra av han buksene og bare begynne å suge og slikke for å få noen som helst reaksjon icon_rolleyes.gif

Gleder meg til OL er ferdig jeg!!12

Merket det selv. Måtte ta til takke med å "kun" suge ham mens OL pågikk. Og så fort OL var ferdig kom skirennet igjen :P

Anonymous poster hash: 837fc...afc

Skrevet

Kjæresten min blir så opprømt når langrennsjentene vinner at det går veldig greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...