Gå til innhold

Hvor skal vi dra?

Fremhevede innlegg

Gjest Keycha
Skrevet

Jeg er en jente som blir 22 år i år som skal på tur med familien min i en uke. Synes det er koselig å prioritere familien litt om sommeren, men så er problemet: hvor skal vi dra? Vi har snakket endel om Kroatsia, men hvordan er det der? Med tanke å temperatur, shoppingmuligheter, hotell, bademuligheter osv? Noen som har har vært der og har noen anbefalinger? Eller finnes det andre steder som er bedre å reise til? Sitter jo å blar igjennom reisekatalog etter reisekatalog,men er så utrolig vanskelig når det er såmye å velge mellom :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er en jente som blir 22 år i år som skal på tur med familien min i en uke.

Det er enklere å hjelpe om du forteller litt om familien din? Antall barn, alder på disse osv? (jeg antar de er svært små siden du er så ung?)

Gjest Gjest_Berit_*
Skrevet

Enig at det er best du sier litt mer om familien din. Hvor mange er dere? Et par koselige øyer i Hellas er jo mulig hvis dere ikke er en veldig stor familie.

Har hørt at det ikke er sandstrender i Kroatia, stemmer dette?

Gjest Keycha
Skrevet
Enig at det er best du sier litt mer om familien din. Hvor mange er dere? Et par koselige øyer i Hellas er jo mulig hvis dere ikke er en veldig stor familie.

Har hørt at det ikke er sandstrender i Kroatia, stemmer dette?

Hehe jeg har visst ordlagt meg litt feil ser jeg.. Jeg er en av barna i familien liksom :D Er så mye å fester ellers, regner også med at det blir et par "rølpeferier" i sommer også så derfor gleder jeg meg til en rolig tur helt i slutten av sommeren... Nå har dere fått vite litt mer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...