Solstrålen Skrevet 14. mars 2003 #1 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg har endel tid for meg selv denne helgen, og lurte på om jeg skulle lage litt mat/bakst som jeg kan fryse ned og ha. Men hva skulle det vært? Tenkte på: mini-pizza eller horn Kjøttboller eller kjøttkaker Hveteboller Rundstykker eller baguetter Men det stopper egentlig der hos meg .. Noen som har noen tips til hva annet jeg kan lage?? Hva kaker kan man fryse ned?? Håper noen har noen lysende ideer der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. mars 2003 #2 Del Skrevet 14. mars 2003 lasagne kan fryses.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. mars 2003 #3 Del Skrevet 14. mars 2003 Eplekake.. Pizzabunner Rundstykker Baguetter Brownies Formkaker Sjokoladekake (uten glasur) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 14. mars 2003 #4 Del Skrevet 14. mars 2003 Pai er veldig godt og greit å fryse. Sjokoladekake - et must å ha "på lur". Innbakte horn - med det fyllet du ønsker. Lykke til med baking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 14. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 14. mars 2003 Takk for svar:) Tar gjerne imot flere! Jeg har vært på butikken og skal lage: Horn med deilig fyll Rundstykker Boller Sjokoladekake Jeg har et spørsmål til Frøken Dings... (sikkert litt teit ): Hvordan varmer du opp fryst pai?? Blir den ikke veldig våt og ekkel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 14. mars 2003 #6 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg tiner den sakte, helst i kjøleskap over natta, og steker den på svak varme. Setter opp varmen når den er lunken helt gjennom. Hvis jeg skal fryse pai lager jeg den med paideig, ikke butterdeig, jeg synes nemlig butterdeig har lettere for å bli vassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. mars 2003 #7 Del Skrevet 14. mars 2003 Gullrotkake kan fryses :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 15. mars 2003 #8 Del Skrevet 15. mars 2003 Spaghetti bolognese (sausen, ikke pastaen, men det skjønte du vel) kan fryses. Det samme kan chilli con carne og andre kjøttsauser. Kjekt å ha på lur!! Tror jammen jeg skal følge ditt eksempel i helga og "fylle fryseren" med ferdigmat som jeg kan tine ved behov :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2003 #9 Del Skrevet 15. mars 2003 Går det ann å fryse retter med ris? Risotto, gryterett osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå