Devana Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Er det vondt? Skal til homeopaten min imorgen og prøve dette
Gjest vimselot Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 (endret) Nei, det er ikke vondt, synes jeg da. Men jeg ble veldig trett etterpå. Tok akupunktur samtidig, men terapauten sa at en bivirkning var tretthet og at jeg måtte hvile minst en time etterpå. Fikk hvile cirka halv time der, men trettheten varte i flere timer, så anbefaler ikke det hvis du skal på jobb like etterpå. Noen punkter kan kjennes ømme, men de trykker ikke så hardt at du får vondt og det kjennes heller som en god massasje som løsner og myker opp. Det er min erfaring, vet ikke hva andre mener men jeg har ganske høy smerteterskel (tror jeg, har jo ikke kunnet sammenlignet smerte direkte på noen måte, er visst umulig å gjennomføre uten at man blir testet av f.eks. nervolog) Men du har ingenting å grue deg for. Gjør det vondt sier du bare fra og terapauten vil trykke annerledes eller mindre hardt. Det vil gjøre mindre vondt neste gang, de fleste anbefaler vel flere behandlinger hvis det f.eks. skal ha virkning på slitne skuldre og muskelsmerter generelt. Som sagt, syntes ikke jeg det gjør mer eller mindre vondt enn annen massasje. Endret 2. juli 2007 av vimselot
Devana Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Takk for svar Gleder meg til å prøve ut om det funker. Litt tretthet gjør ikke noe. Jeg tenkte mest på smerter senere, fordi vi skal på ferie på onsdag.
Devana Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Nå var det prøvd ut også Det gikk kjempebra, var ømt på visse punkter under foten som stemte bra overens med "vondtene" ellers i kroppen men ellers var det egentlig bare deilig massasje på føttene. Nå er jeg litt sliten i kroppen på en måte. Skal prøve det igjen neste uke så får vi se om det hjelper på noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå