Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Når jeg har sett noen jenter trene, spesielt på gamle treningvideoer, så ser jeg noen har en tynn tight-bukse og en badedrakt uten på der i gjen. Noen som vet hva som er vitsen med det?
Gjest jane fonda Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 KAnskje det for kaldt til å gå i bare badedrakt ?
Fam Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Vitsen med det aner jeg ikke, bortsett fra at det var hot på 80 tallet. Gjerne sammen med leggings eller hva det nå heter. Pluss palmehår og lipgloss. Nice Not!
Gjest Mrs Darcy Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Det var da vel ikke badedrakt!!! Det var turndrakt!! Det var den eneste måten å kle seg om man skulle drive med aerobic da aerobic var nytt. Har dere ikke sett Flashdance eller??
Fam Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Det var da vel ikke badedrakt!!! Det var turndrakt!! Det var den eneste måten å kle seg om man skulle drive med aerobic da aerobic var nytt. Har dere ikke sett Flashdance eller?? Jo, har sett både Flashdance og Jane Fonda
mysan Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Det var moten på 80-tallet, akkkurat som Sefabuksene ble det på 90-tallet. Hva som er moten i dag, vet jeg ikke, men jeg vet at det fremdeles finnes steder der det er viktig å ha det riktige utstyret og se bra ut. Nesten viktigere enn selve treninga, tror jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå