Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke ha sånn muskelmann heller jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil ikke ha sånn muskelmann heller jeg....

Nei, huff, ikke jeg heller! Synes de ser ut som misfostre (og skammer meg litt over at jeg synes det til og med).

Synes det er helt surrealistisk å se på dem, men tror det hadde vært enda verre hvis de hadde tilnærmet normale dameansikter på den kroppen.

Gjest Vampyra
Skrevet
men tror det hadde vært enda verre hvis de hadde tilnærmet normale dameansikter på den kroppen.

:legrine:

Men det er akkurat det som gjør det så sykt å se på disse muskeldamene! De ser jo ut som menn! Det eneste som skiller dem er et par silikonpupper og en vagina! Jo og så det lange håret og all den grusomme sminken da... :sjenert: Men det kunne jo en mann dratt på seg også ;)

Skrevet

Vagina ja, husker en artikkel som stod i KK for noen år siden med nakenbilder av disse damene.... huff!

Skrevet
:legrine:

Men det er akkurat det som gjør det så sykt å se på disse muskeldamene! De ser jo ut som menn! Det eneste som skiller dem er et par silikonpupper og en vagina! Jo og så det lange håret og all den grusomme sminken da... :sjenert: Men det kunne jo en mann dratt på seg også ;)

Nemlig, de ser jo akkurat ut som menn utkledd som damer :transe: ! Eneste forskjellen er bare at de fleste transer faktisk ligner mer på kvinner... :icon_neutral:

Skrevet
Vagina ja, husker en artikkel som stod i KK for noen år siden med nakenbilder av disse damene.... huff!

De husker jeg og! Jeg så ikke at det var damer sør jeg så litt nærmere på puppene :ler:

Gjest Fjollfrid
Skrevet

Normale bodybuildere er helt ok, men disse dameherrene blir noe helt annet. Jeg skjønner ikke at de tør å dytte i seg alle mulige slags midler. :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Hun sa ikke at hun ikke dopet seg, men at hun var irritert over folk som trodde man kom dit hun var BARE ved å dope seg. For det er masse hardt arbeid som kreves. Og DET tviler jeg ikke på. Men det må da være ganskelig tydelig at det ikke er verdt det...

Hele kroppen blir ødelagt. I tillegg var hun kjempekvisete og mandig. Og da hun sto naken for å bli smurt inn med brunkrem, kunne du faktisk se klitorisen henge nedover. Den var større enn vanlig ja!

Doping er skremmende greier.

Skrevet

Det er jo klart de må ha vanvittige mengder selvlysende sminke på, hvordan ellers skal en se at de er damer? Mannfolk kan jo ha både langt hår og pupper, men sjeldent en ser en mannlig bodybuilder med sminke...

Utrolig at de vil gjøre noe sånt mot seg selv, kroppen blir jo helt ødelagt. Men et spørsmål: Klarer de å få barn? Hørte jo foreldrene hennes snakket om at de håpte hun ville legge det på hylla og få barn en gang.

Gjest Vampyra
Skrevet
Men et spørsmål: Klarer de å få barn? Hørte jo foreldrene hennes snakket om at de håpte hun ville legge det på hylla og få barn en gang.

Ja det stussa jeg litt over også?

Kanskje hun må gå på enorme doser hormoner? Eller kanskje alt er ødelagt?

Skrevet

helt enig at det ser helt for j.... ut!!

det er doping i bildet, helt klart. Og de følger vanvittige dietter og trener hardt. Blir mannlige etterhvert med langtids doping.

Men synes kvinnelige styrkeløftere er like nasty og ekkelt, om ikke værre!!! de er svære med masse muskler og FETT. Ser ut som det fleskeberget..hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...