Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Del Skrevet 1. juli 2007 Folk med dysleksi er de idioter `? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Madam Mim* Skrevet 1. juli 2007 #2 Del Skrevet 1. juli 2007 Ser ut til at idiotien kan ramme hvem som helst av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 2. juli 2007 #3 Del Skrevet 2. juli 2007 Folk med dysleksi er de idioter `? De trodde det for førti år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 2. juli 2007 #4 Del Skrevet 2. juli 2007 Albert Einstein er vel den mest kjente dyslektikeren gjennom alle tider, og jeg vet ikke helt om jeg ville kalt ham "idiot", gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Del Skrevet 3. juli 2007 Albert Einstein er vel den mest kjente dyslektikeren gjennom alle tider, og jeg vet ikke helt om jeg ville kalt ham "idiot", gitt. Tull den mest kjente dysletikeren er Leonardo Da Vinci men her er andre kjente dysletikere så kan man jo avsløre om de er idioter. Famous people who are Dyslexic Agatha Christie, English mystery writer Tom Cruise, actor Whoopi Goldberg, actress Magic Johnson, athlete Walt Disney, founder of Disneyland, cartoonist Charles Schwab, founder of investment brokerage Thomas Edison, inventor Winston Churchill, former prime minister of Britain Leonardo Da Vinci, Renaissance artist Harrison Ford, actor Jay Leno, comedian Robin Williams, actor and comedian Albert Einstein, scientist Nolan Ryan, athlete Harry Belafonte, singer, entertainer Cher, entertainer, actress Danny Glover, actor Gustave Flaubert, writer William Hewlett, co-founder, Hewlett-Packard Andy Warhol, artist John Lennon, musician Ted Turner, media mogul, philanthropist George Burns, actor, comedian Alexander Graham Bell, inventor Bruce Jenner, Olympian athlete George Patton, U.S. general Tom Smothers, comedian Henry Winkler, actor Billy Bob Thornton, actor Nelson Rockefeller, former governor of New York Woodrow Wilson, former U.S. president William Yeats, poet Hans Christian Anderson, author Additional Dyslexic Celebrities Orlando Bloom, actor Keanu Reeves, actor and musician Jamie Oliver, chef Lara Flynn Boyle, actress George Herbert Walker Bush - 41st U.S. President George Walker Bush - 43rd US President Salma Hayek, actress Keira Knightley, actress Guy Ritchie, Film director and husband of Madonna Vince McMahon, World Wrestling Entertainment Founder Alyssa Milano, actress more coming soon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. juli 2007 #6 Del Skrevet 3. juli 2007 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #7 Del Skrevet 3. juli 2007 At Einstein og da Vinci var dyslektikere er internettmyter (mest sannsynlig fremsatt av idiotiske dyslektikere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. juli 2007 #8 Del Skrevet 3. juli 2007 Selv om man har vanskeligheter med å lese, betyr ikke det at man er mindre intelligent. Selv om man har lest mye, og vet mye, betyr ikke det nørdvendigvis at man er veldig intelligent, selv om det kan fremstå slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James V Skrevet 6. juli 2007 #9 Del Skrevet 6. juli 2007 Folk med dysleksi er de idioter `? klar de er idioter. Og jeg vet jeg er en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #10 Del Skrevet 7. juli 2007 Det finnes vel sikkert idioter blant de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 9. juli 2007 #11 Del Skrevet 9. juli 2007 Klart! Lese og skriveevne har stor innvirkning på personlighet, og alle er idioter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 9. juli 2007 #12 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette er det dummeste innlegget jeg har sett på KG på lang tid. Det hører ikke hjemme under språk-tråden, men på "generalisering og skråblikk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 18. juli 2007 #13 Del Skrevet 18. juli 2007 Enig. Idiot er for øvrig ikke en diagnose lenger. For lenge siden kunne man få diagnosen idiot, senere evneveik. De som dengang fikk stempel som idioter eller evneveike, har i dag andre diagnoser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå