Gjest White Orchid Skrevet 1. juli 2007 #1 Del Skrevet 1. juli 2007 Off, blir helt frustrert. Er det KLIN UMULIG å få almenn påbygning uten å ha VK1???? Jeg har bare gk, og vil ha almenn påbygning helst fortest mulig, og billigst mulig. Jeg kan ikke bare gå på en lite populær skole, og spørre om dem kan ta meg inn på restplass eller noe? Uten å ta vk1? Uff.... vet EGENTLIG at det ikke går altså. Er bare FRUSTREEEERT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varsia Skrevet 1. juli 2007 #2 Del Skrevet 1. juli 2007 Off, blir helt frustrert. Er det KLIN UMULIG å få almenn påbygning uten å ha VK1???? Jeg har bare gk, og vil ha almenn påbygning helst fortest mulig, og billigst mulig. Jeg kan ikke bare gå på en lite populær skole, og spørre om dem kan ta meg inn på restplass eller noe? Uten å ta vk1? Uff.... vet EGENTLIG at det ikke går altså. Er bare FRUSTREEEERT! Nei, det går ikke, av den enkle grunn at du trenger et visst antall timer og fag for å få generell studiekompetanse. Hadde du kunnet hoppe rett på påbygging hadde du likevel manglet disse timene/fagene, og ikke fått generell studiekompetanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs Darcy Skrevet 1. juli 2007 #3 Del Skrevet 1. juli 2007 Du kan evt ta opp alle fag som privatist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 5. juli 2007 #4 Del Skrevet 5. juli 2007 Du kan evt ta opp alle fag som privatist. Tenkte jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå