Gå til innhold

Fantasier

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I det siste er det to fantasier som jeg er veldig opptatt av. Den ene går ut på å ha jevnlig telefonsex med en dame jeg får kontakt med på nettet, ikke vet hvordan ser ut og aldri møter. Den andre går ut på å gi en kvinne jevnlig massasje og oralsex uten å få noe tilbake. Komme til henne når hun vil og være tjeneren hennes i timesvis. Er det noen som tenner på noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bleiegutt_*
Skrevet
I det siste er det to fantasier som jeg er veldig opptatt av. Den ene går ut på å ha jevnlig telefonsex med en dame jeg får kontakt med på nettet, ikke vet hvordan ser ut og aldri møter. Den andre går ut på å gi en kvinne jevnlig massasje og oralsex uten å få noe tilbake. Komme til henne når hun vil og være tjeneren hennes i timesvis. Er det noen som tenner på noe lignende?
Jeg tenner på at en dame jeg ikke kjenner kontakter meg og beordrer meg over til hennes hus. Her blir jeg fortalt at hun er min ukjente tante og fremover vil hun behandle meg som en liten 3 åring slik at hun kan oppdra meg slik hun ønsker, da det innad i familien ryktes at jeg ikke har gode manerer. Tante tvinger meg til å gå med bleier og steller meg som en liten baby. Ikke viste jeg at sist jeg var på påsketur med familien så hadde jeg vistnok snakket i søvne om at jeg var liten gutt og trengte bleier for jeg ville ikke gå på do. Familien har da kontaktet en prostituert som har tatt på seg rollen om å være min "tante" slik at mine drømmer om å være en liten bleiegutt går i oppfyllelse. Jeg får etter en weekend i bleier beskjed om at når tante ringer, så har jeg hverså god bare å møte opp hos henne. Alltid skjer det samme, så fort jeg kommer innenfor døren blir jeg beordret på badet så tante kan ta på meg bleia slik at jeg ikke tisser ned møblene hennes som en liten hundevalp som hun sier.
Skrevet
Komme til henne når hun vil og være tjeneren hennes i timesvis. Er det noen som tenner på noe lignende?

Det hadde vært helt greit for meg. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...