Gå til innhold

:Pølser:


Edie

Hvilke wienerpølser liker du best?  

  1. 1. Hvilke wienerpølser liker du best?

    • Finsbråten
      7
    • Gilde
      6
    • Skjeggerød
      2
    • Leiv Vidar
      3
    • usj, pølser er uansett merke ikke spisbart...
      7
    • andre merker
      0


Anbefalte innlegg

Jeg er litt merkelig når det gjelder wienerpølser. De eneste som er gode er Finsbråten! Andre merker skulle ikke fått lov til å kalle seg for wienerpølser.... :lol:

Avstemningen gjelder da i hovedsak wienerpølser. Har du noen favoritter, eller bryr det deg midt i korsryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke sjekket om dette er en lovlig avstemning da. Er ikke meningen å drive reklame for noen merker her! Bare nysgjerrig..

Er dette feil, så får moderatorene unnskylde meg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølser er kvalmt! Middagspølser, grillpølser, winerpølser...det er ikke nøye. Det er grusomt uansett. :Gjesp:

Jeg har aldri likt pølser. Det var et stort problem for meg som barn. I alle barneselskaper var det kokte pølser i brød. De fleste kunne si at de ikke var sultne, eller ikke var så glad i pølser. Men jeg var veldig tynn som barn, og ville nesten aldri ha noe annet enn mamma sin mat. Siden jeg var så tynn, presset foreldrene til de jeg var i bursdag til meg til å spise...Men tro meg!!!!!!!!! Det gjorde de bare en gang...jeg ble nemlig utrolig kvalm av pølser, og kastet opp så si med en gang.

Så her er et tips...Hvis noen sier de blir kvalm av noe mat...ikke tving dem til å spise...du kan ende opp med å tørke spy:)

-Bentebent- :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Pølser er namnam (vi har pølse stekt i småbiter til middag i dag vi (servert med en fantasifulle kombinajson av ris og sursøt saus (sambo fikk denne sausne utlevert en gang, og syntes det var på tide å smake den))

Men winerpølser, det liker jeg ikke.

grillpølser, og middagspølser, det liker jeg kjempegodt (så legne jeg får ta avskinnet på de sistnevnte) Så derfor svarer jeg ikke på avstemmingen jeg, da "ingen wienerpølser er gode, men pølser elelrs er kjempegodt" ikke var et alterntiv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt merkelig når det gjelder wienerpølser. De eneste som er gode er Finsbråten! Andre merker skulle ikke fått lov til å kalle seg for wienerpølser.... :lol:

Helt enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater pølser!

For å kunne servere meg pølser må man:

1. Kutte dem i små biter og steke dem til de er nesten sprø og nesten brent. Fungerer greit med potetmos eller makaroni og ketshup.

2. Grille dem på en skikkelig grill til de er svarte på alle sidene.

Noe av det mest motbydelige jeg ser er mannfolk på bensinstasjonen som spiser grill i brød OG lompe.. men rekesalat, agurksalat og løksalat OG ketshup og sennep.

Så må de gape og stappe pølse-monsteret inn i munnen med begge hender. Alt tilbehøret renner nedover og ser grusomt ut. Og når de i tillegg skyller det ned med Litago-sjokolademelk mister jeg matlysten totalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det mest motbydelige jeg ser er mannfolk på bensinstasjonen som spiser grill i brød OG lompe.. men rekesalat, agurksalat og løksalat OG ketshup og sennep.

Så må de gape og stappe pølse-monsteret inn i munnen med begge hender. Alt tilbehøret renner nedover og ser grusomt ut. Og når de i tillegg skyller det ned med Litago-sjokolademelk mister jeg matlysten totalt!

:ler2: Hehe så akkurat en sånn mann i går, også skylte han det ned Litago sjokolademelk.. For et sammentreff du :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølser spiser jeg minimalt av, av alle slag. Greit nok med middagspølser i supper og gryter hvis det skal gå litt kjapt, men pølse i brød - da må det for det første være grillpølse og så må jeg være halvdød av sult. Wiener går bare an når jeg er heldød....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Grillpølse i brød, spidda over bål....mmm da trenger man ikek være mye halvdød av sult nei (men det blir man jo av fristelsen mesn man venter på at pølsa skal bli varm...) Helst spises den rett av pinnen da (trepinne ja, ikke noe lite metallspyd). Ketshup er bannlyst, "krydderet" her, det er sot fra bålet :)

Nam.... nå ble jeg med ett trist for at jeg skal feire påske hos sambos familie, ikke gå på ski på fjellet og grille pølser sammen med min familie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:ler2: Hehe så akkurat en sånn mann i går, også skylte han det ned Litago sjokolademelk.. For et sammentreff du :ler2:

:hoho::hoho:

Det er faktisk ikke langt mellom disse mennene...

Det finnes stort sett EN på hver eneste bensinstasjon til enhver tid tror jeg. Og det irriterer meg!!!

Hva er det med mannfolk og Litago?

(Snakker ikke om kua vår nå altså.. skjønner jo at mannfolk liker henne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2: - Pølser? Neitakk, jeg går heller sulten.......etter flere traumatiske opplevelser ala "mann på bensinstasjon med pølse og Litago"....æsj......

Glemmer aldri denne skoleavslutningen med dattera mi -:

Vi skulle ta med vår egen grillmat, og selvsagt havnet vi ved siden av en omgangsrik familie som spiste pølser med et lass rekesalat oppå!!!!!!!!

:roll:

Våre egne marinerte koteletter m/grønn salat vokste i munnen........

ja, stakkars oss, vil vel noen si, men man kan jo gjøre litt ekstra ut av en pølsemiddag også da. - Bare IKKE rekesalat, please!!!!! :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...