Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest tippsi
Skrevet

Jeg skal (endelig) bestille sydentur og titter litt på forskjellige steder i Hellas. Har spesielt funnet ett sted og et veldig hyggelig hotell. Det er et relativt lite og intimt sted i Hellas. Under hotellinformasjonen står det at "trafikkstøy må påregnes".

Dette er selvfølgelig noe de skriver for å gjøre oppmerksom på dette, slik at de reisende ikke kan klage i etterkant. Men hvor mye bråk vil dette si? Jeg har vært i Hellas før, men da har jeg aldri bodd i nærheten av en vei. Dette hotellet er altså inntil en vei. Uansett sover vi med vinduene igjen (og aircondition på), så vil dette ha noe å si tror dere?

Vi vil jo gjerne sitte på balkongen om ettermiddagen uten å få masse eksos i fjeset da :ler: Har dere noen erfaringer med hoteller med slik "standardfraskrivelser"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet
Uansett sover vi med vinduene igjen (og aircondition på), så vil dette ha noe å si tror dere?

Min erfaring er at du kan belage deg på at det er sjenerende når det faktisk står i annonsen.

Men det spørs jo også helt ann på hvor i Hellas du er. Hvis dette står i en annonse i Athen, ville jeg nok ikke engang vurdert stedet. Vi tenkte det samme som du skriver; at det jo ikke kan være så ille, og ble boende praktisk talt midt i en enorm rundkjøring i Athen hvor bilene kjørte og tutet døgnet rundt.

Vi har vært relativt mye rundt i Hellas, og har aldri opplevd vinduer som fjerner støyen. De vinduene vi har i Norge er å regne som pansere i forhold til de greske vinduer. Ville kanskje ikke regne med at vinduer igjen hjelper vesentlig.

Hvor i Hellas tenker dere dere? Skal dere ut på noen av øyene, er det jo relativt begrenset med trafikk på de fleste i forhold til de store byer rundt om i Europa

Gjest tippsi
Skrevet

Stedet jeg har tittet på er Parga. Hotellet ligger ikke ved siden av hovedveien som går i retning Preveza (flyplassen), men veien nesten nede ved havet. Ser ut til at hotellet er litt billigere enn de andre hotellene i området.

Jeg kan jo ringe reiseselskapet for å spørre, men er usikker på hvo ærlig eller klart svar jeg egentlig får :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...