Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Var inne på youtube.com å så på noen filmer fra sunny beach å det virker som det bare er party dagen lang der nede!? Ingen barnefamiler som er det? Skal selv nedover om en uke, ble litt bekymret nå. Jeg og typen drar nedover, vi er begge 20 men ikke så keen på bare festing. Vær så snill å si at det er litt roligere noen plasser der, noen som vet?
Elbereth Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 (endret) Det er absolutt mulig å feste dag og natt, men det er mange barnefamilier på Sunny Beach. Havner du på hotell med nattklubb kan det vel bli urolig på natta. Stranda er kjempefin, og vil du reise på en rolig ferie er det jo bare å holde seg unna partystedene. Endret 2. juli 2007 av Elbereth
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Det er mye festing der ja, men det er jo bare til å la vær.. . Foreslår at dere tar noen turer til nabobyen Nessebar om kvelden. Der er det rolig og kjempefint. Mange gamle bygninger og koslige resturanter. Romantisk!
murray Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Da jeg var der så jeg mest fulle voksne mennesker En gjenganger på utestedene var ØL ØL OG MERE ØL + fulle nordmenn og svensker. Men det finnes selvfølgelig rolige steder også.
fkdama Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Vi var i sunny beach i fjor. Hadde med oss arvingen på 3 år. Hadde det veldig kjekt. Bodde på hotell majestic (fare for stavefeil..) Her bodde det mest familiefolk, rolig om natta og fredelig om dagen. Anbefaler også nessebar. Hadde med barnevogn, gikk lange turer hver dag, og bada og solte oss. Kjøpte litt klær, mest fake å få tak i. Feks Bisel. he he. Diesel made in Bulgaria..
Gjest Gjest_lena_* Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Vi var i sunny beach i fjor. Hadde med oss arvingen på 3 år. Hadde det veldig kjekt. Bodde på hotell majestic (fare for stavefeil..) Her bodde det mest familiefolk, rolig om natta og fredelig om dagen. Anbefaler også nessebar. Hadde med barnevogn, gikk lange turer hver dag, og bada og solte oss. Kjøpte litt klær, mest fake å få tak i. Feks Bisel. he he. Diesel made in Bulgaria.. Takk for svar Har hørt litt rundt om plassen og tror turen blir kjempe bra.
tobarnsmamma1 Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Takk for svar Har hørt litt rundt om plassen og tror turen blir kjempe bra. Nettopp vært der, bodd på Majestic vi også. Veldig rolig på ene enden av stranden.. Anbefaler å bo her med barn Gikk innover mot blomstergaten på kveldstid, og syns ikke det var så ille jeg. Kanskje vi reiste for tidlig? (slutten av mai) Eneste var at en måtte passe seg for disse golf-bilene som suser altfor fort rundt langs strandpromenaden... er visst ikke aldersgrense på de, og det kjøres altfor fort!! Når vi var der ble to menneske MEID ned av en slik en!! Nifst å se på!!!! Ellers veldig flott sted å feriere på! Og mye å shoppe!! Veldig god kvalitet på hettegensere/hettejakker der nede ... selv om det er fake-klær, så er jeg veldig godt fornøyd med handelen
Fibi Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Vi har også bodd på Majestic i slutten av Mai. Hotellet er kjempefint for barn med oversiktlig bassengområde og mange andre barnefamilier. Vi verken hørte eller så bråk av noe slag. stranden var kjempefin, og det var ganske lite folk da vi var der så det var alltid god plass.
Gjest Persille Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Kan lese litt om partyfaktoren her og her. Ekspressen har noen artikler på det i dag. Der ligger det også en bildeserie. Kan ikke si at jeg er fristet.
Gjest care Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Jeg hater Bulgaria og har skrevet om det flere ganger her inne. Jeg har mange argumenter, men gidder ikke dra dem frem igjen. Ja, jeg vet mange blir sur når jeg sier dette, men slik var det for oss. I fjor var svigers der. De hadde heller ingen gode opplevelser, de måtte bl.a annet betale for de telefonene vi ringte fra Norge. Her er en som har skrevet om sine opplevelser i Bulgaria. Synes det var litt kjekt å vite. Videreformidler den hit: http://viamag.net/test/?p=645
Gjest Bellatrix Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har vært på Sunny Beach. Jeg husker ikke hvilket hotell jeg var på, men det var absolutt rolig der. Vil man feste på SB så kan man det, men man kan la være også. Byen i seg selv er lite sjarmerende, men som noen andre foreslår så går det an å reise til Nessebar som er en koseligere by.
Gjest Shayla Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Jeg kom hjem fra Bulgaria for ca 3 uker siden. Hadde det kjempe bra. Var i Sunny Beach, bodde på Hotel Summer Dream, 10 min å gå til blomster gaten og 5 min til stranda. Det er selvfølgelig uteliv der, men det foregår inne i selve sentrum. Det er ett lite sentrum ved stranda og der var det stillig å rolig og masse fine restauranter. Jeg kan virkelig anbefale Sunny Beach
Gjest Gjest_Shanka_* Skrevet 11. juli 2007 #14 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Jeg reiser nedoer til Sunny Beach og hotel Majestic 1.august. Hadde vært veldig hyggelig om de som har vært på det hotellet, vil skrive hva hotellet har å by på. Er det noe sportsaktivieter der? Underholdning?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå