Gå til innhold

Seafood mix


manducabulla

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte ha kveldskos med masse forskjellig skalldyr. Har skampi, reker, krabber.. Og en pose med en blanding jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Den heter Seafood Mix. På pakningen står det:

"Produktet er delvis kokt og bør kokes lett innen bruk i kalde salater"

Vel, hva betyr kokes lett? Kan noen hjelpe meg? Raskt :)

Kjære min kommer om en times tid, og da skal den helst være ferdig. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betyr nok at det bør varme det opp til det er gjennomvarmt. Enten i litt vann/kraft, eller steke i en panne/wok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan steke det litt i pannen? Det hadde vært fint. Hater å koke ting. Hehe. Tusen takk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way, det skal bare være sånn "salat" opplegg, ved siden av salaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Er dere glad i hvitløk, er det nydelig med et par knuste fedd oppi oljen 10-15 sekunder før du har seefooden oppi. Ha høy temperatur og fres det raskt ellers blir det lett seigt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvitløk er det beste på dette når du skal ha det i salat-

Om du en annen gang skal lage noe ut av Seafood mix så er det godt med hvitløk og karri med ris til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke spørre meg om slikt;) Jeg elsker å lage mat og hva jeg spiser til sjømat er helt avhengig av hva jeg har lyst på og hvordan jeg tilbereder det. Men en woket sjømatblanding med litt hvitløk og chili kan du godt ha ris eller pasta/nudler til. Bruker du pasta ville jeg bare kokt vanlig spaghetti og blandet den varme sjømaten i og kvernet over litt pepper, litt parmesan og hakker frisk persille om du har. Et par sitronbåter ved siden av er heller ikke dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...