Gå til innhold

Klump/hinne

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest nå
Skrevet

Jeg har nettopp begynt på p-pillen igjen (gått på dem en mnd) og nå var det tid for mensen. De to siste dagene med virksomme piller hadde jeg stikking i magen. Første dagen uten at jeg tok pille kom mensen, men mindre enn vanlig.

Da jeg skulle ta ut tampongen satt det fast en "klump" på den. Ble litt paff, så jeg tok litt papir å pirket på den. Konsistensen var som slintrer på kjøtt, litt mindre enn en fyrstikkeske (ganske flat), den var grå/gul og litt blodig. Da jeg pirket på den med neglen åpnet den seg opp å det var litt blod inni. Det virket som det var en slags "pose".

Dette var i går, jeg blør fremdeles litt, men ikke på langt nær like mye som når jeg har hatt mensen før. Synes dette var litt ekkelt.

Jeg har hatt sex en gang etter at jeg begynte på pillene, etter 14 dager, da skulle det jo være trygt. Mellom jul og pillestart har jeg hatt ubeskyttet sex med påfølgende angrepille to ganger. Ingen blødningsforstyrrelser ifm det. Men kan dette ha en sammenheng likevel? Er det noen som vet hva det kan være for noe?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare litt av "tapetet" i livmoren som blir støtt ut under mensen. Litt ekkelt, men helt ufarlig :) .

Skrevet

Jeg håper du har rett, jeg har lest om folk som har opplevd noe som ligner, å som tror det har vært abort osv. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

[quote name='Gjest nå' date='30.06.2007 (20:26) '

Da jeg skulle ta ut tampongen satt det fast en "klump" på den. Ble litt paff, så jeg tok litt papir å pirket på den. Konsistensen var som slintrer på kjøtt, litt mindre enn en fyrstikkeske (ganske flat), den var grå/gul og litt blodig. Da jeg pirket på den med neglen åpnet den seg opp å det var litt blod inni. Det virket som det var en slags "pose".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...