Gå til innhold

Vanskapt fitte


Gjest Gjest_Jenta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jenta_*

Hei.

Jeg er ei 21 år gammel jente med et stort problem. Fitta mi er Enorm. Den er trang lengst inne, men jeg snakker om åpningen. Når jeg ligger med kjæresten, kjenner vi ingenting! Jeg blir derfor som regel tatt bakfra, selv om jeg ikke liker det.

Det er selve åpninga som er problemet. Fitta er åpen 24/7, og gir fullt innsyn innover... Kjønnsleppene er vridd utover, så sårt, fuktig, rødt kjøtt alltid er avdekket. Det gnager mot underbuksa, og fukter den. Løsningen er å alltid bruke libresse.

Jeg har hatt UVI mange ganger, og det er ikke rart. Det er ofte "navlelo" i åpningen.

Er det mulig å få en omskjæring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hør med en gyno. eller han kan ta deg i hull nr.2 som er litt trangere til fitta di er snurpet litt bedre sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hør med en gyno. eller han kan ta deg i hull nr.2 som er litt trangere til fitta di er snurpet litt bedre sammen.

:sjokk: det var jo litt av et råd å komme med til en som er fortvilet :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

Gå til legen og forklar problemet. Det blir ingen omskjæring, men hvis du er for åpen og det ikke holder med bekkenbunnstrening, kan det hende det blir aktuelt med et inngrep som strammer opp. Lykke til, dette hørtes ikke gøy ut. (PS, liker du ikke å ha sex i bakfrastillinger, så si nei takk til det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som tentacle skriver, så kan dette ordnes med et kirurgisk inngrep.

Jeg er forresten heller ikke fornøyd med underlivet mitt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke ut som et hyggelig problem nei.. Du får gjøre som de andre her sier.. gå til lege :)

Men jeg må si jeg blir litt paff over språkbruket folk bruker her.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Gjeste jente

Jeg har vært samboer i flere år med en dame med samme "problem". Så ta gjerne kotakt så kan jeg fortelle litt om våre løsninger.

Epost-adresse fjernet, se Kvinneguidens regler.

vimse-mod

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er musklene som er problemet når åpningen er for vid og heller ikke lukker seg. Bekkenbunnsmuskulaturen ligger kun rundt åpningen og normalt sett fungerer den som en slags "lukkemuskel". Er muskulaturen attpåtil sterk vil man kunne stramme den under samleie slik at det blir mer friksjon.

Trene musklene kan gjøres med dertil egnede apparater, de med fjærbelastet motstand er absolutt best, man kan merke forskjell på 10-14 dager ved bruk av et slikt.

Men, er man så åpen som du vil ikke slik trening være tilfredsstillende. Ved å kontakte lege er det mulig å få rekvirert et apparat som får musklene til å trekke seg sammen. Da vil de på sikt bli sterke nok til at du kan trene dem med motstand hvis du ønsker det. Dette apparatet rekvireres oftest til kvinner som har problemer med inkontinens, men vil også hjelpe deg.

Ta kontakt med lege snarest, en så ung jente skal ikke ha det sånn (det trenger forresten ingen)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Javisst. Alle burde lære seg å stramme fittemusklene skikkelig ,og trene på å klemme kuken så fast at den vanskelig slipper ut igen. Det virker som det nesten er en glemt kunst! For de som har fått barn er likevel ikke det like lett.

Allikevel kan det være skikkelig deilig å knulle ei vidåpen fitte.

Det er bare et par små ting du skal passe på. Kryp høyt opp på jenta og la kuken hele tiden stryke mot den fremre del av fittehullet med kraft og trøkk. Sørg for at kuken har klitoriskontakt!

Det andre er å klemme fitta sammen sideveis. La han komme på utsiden ev lårene dine jente og press bena sammen så både kuken og pungen sitter nesten fast.

De sier også at det er deilig med våte slimete fitter, og er fittehullet blitt åpent etter mye puling, kan det noen ganger være godt å tørke den ut med kluten, helt til kuken sitter nesten fast.

Legg også gjerne ei fast pute under rompa, så fittehullet peker mer nedover.

Disse samme tingene hjelper også når kuken er liten. Min er ikke særlig stor, men de fleste damene sier de ikke har hatt det så deilig noen gang før.

Noen som har lyst å prøve og lære, så bare si ifra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pulegutten

Dessuten kan dere begge ta tak med hendene nedenfra og presse fitta opp og sammen under pulingen. Det hjelper utrolig!

Jeg vet ikke, men noen sier de liker å ha en dildo eller en ekstra hjelpekuk i rompa når de holder på. Jeg skulle gjerne høre om det noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med så dårlig språkbruk, både i tittelen til innelgget og i svarene, er det vanskelig å ta innelegget seriøst.

De siste svarene var etter mitt syn bare direkte.. Sikkert gode råd for de som vil ha det :)

Endret av eximus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjeste jente

Jeg har vært samboer i flere år med en dame med samme "problem". Så ta gjerne kotakt så kan jeg fortelle litt om våre løsninger.

Epost-adresse fjernet, se Kvinneguidens regler.

vimse-mod

Du må gjerne si noe om tipsene her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Med så dårlig språkbruk, både i tittelen til innelgget og i svarene, er det vanskelig å ta innelegget seriøst.

Nå er det jo ganske dårlig språkbruk å skrive "innelegg" også da (eller "innelgget"). Det heter innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mann 42
Hei.

Jeg er ei 21 år gammel jente med et stort problem. Fitta mi er Enorm. Den er trang lengst inne, men jeg snakker om åpningen. Når jeg ligger med kjæresten, kjenner vi ingenting! Jeg blir derfor som regel tatt bakfra, selv om jeg ikke liker det.

Det er selve åpninga som er problemet. Fitta er åpen 24/7, og gir fullt innsyn innover... Kjønnsleppene er vridd utover, så sårt, fuktig, rødt kjøtt alltid er avdekket. Det gnager mot underbuksa, og fukter den. Løsningen er å alltid bruke libresse.

Jeg har hatt UVI mange ganger, og det er ikke rart. Det er ofte "navlelo" i åpningen.

Er det mulig å få en omskjæring?

Hei jente 21. Jeg så et program om en desverre i USA men han hadde spesialisert seg på å gjore vokne damers fitte trangere og det var intervjuer med forskjellige damer som hadde gjennomfort operasjonen og både de og deres partnere var strålende fornoyde kom det fram av programmet.

kanskje du kunne prøve å finne fram til den legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann 40_*

Enig med andre her, få hjelp fra lege, det er tull og gå å slite med noe slikt i dag. Men du trenger neppe å dra helt til USA. Diverse plastiske operasjoner av vulva blir mer og mer vanlig, enten det er for å stramme opp, gjøre fitta mer symmetrisk eller annet. Kontakt primærlege så henviser han/hun videre til (plastisk) kirurg med riktig erfaring/kunnskap. Pass på å påpeke at dette er et STORT psykisk og personlig problem og fortell at det plager deg fysisk og psykisk hele tiden, så går det kanskje fortere + for å være sikker på at det offentlige dekker hele pakken.

Går ut fra at du har hatt det slik alltid, og da kan du bare glede deg til et nytt og fantastisk hverdagsliv og sexliv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...