Gjest Gjest_Clarissa_* Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har fått helt dilla på gresk yoghurt med honning. Vet at youghurten er sunt, men er det ille å spise honning attåt? Honning er jo mye sunnere enn sukker, og inneholder noen gode entzymer og vitaminer, men er det ille å spise et par teskje av det hver dag? Jeg spiser lite av sukker og godteri ellers, men prøver å slanke meg litt, og lurer på om jeg burde kutte ut honningen. (Men da kutter jeg ut yoghurten også...)
Gjest lillebøll Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Ville ikke kuttet det ut, men heller ikke spist det i store mengder.
Fakse Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Gresk yoghurt med frukt er også veldig godt, kanskje dte er et alternativ for deg?
Gjest Elfrida Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Fruktsalat med litt yoghurt og honning over er kjempegodt, og ikke noe spes usunt. Hvis du bruker dette som kos/dessert så er det bare sunt i mitt hode. Det blir vel ikke såå mye honning?
Gjest Gjest_Clarissa_* Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Oi. Jeg spiser en boks yoghurt+honning til frokost hver dag.... Men jeg har funnet ut at kombinasjonen inneholder mindre kalorier, karbohydrater og fett enn f.eks god morgen yoghurt. Liker ikke å spise det med noe annet enn honning, så som sagt, niks honning, niks yoghurt...
Gjest Elfrida Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 En spiseskje honning har noe sånt som 40-50 kalorier, det er ikke mye. Jeg syns du kan kose deg med den frokosten uten å tenke noe mer på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå