Gå til innhold

Hvordan er kroppsholdningen din?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei :)

Hvordan kroppsholdning har dere? Selv er jeg rimelig rett i ryggen, men hender jeg glemmer meg slik at kroppsholdningen blir en smule framoverlutet ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ronny-Johnny
Skrevet

Jeg vandrer rundt som en sombie med knekken i knea ;)

Skrevet

Jeg har en rimelig god kroppsholdning pga at jeg har vært danser siden jeg var fire-fem år. Jeg er kanskje litt svai i ryggen, men det har jeg vært hele livet og det er vel bare sånn jeg er skapt.

Gjest Kåre Odd Leif
Skrevet

Tøfft ass, det gjør jaggu jeg å. Dæven kanskje vi er i slekt? :overrasket:

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har vel en ganske god kroppsholdning, og er rak i ryggen, men muligens også en smule anspent.

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg har knekke (født sånn- i begge bena og ser helt ut, ikke ut i det hele tatt. Men det er delvis kun sant, fordi pga dette har jeg trent styrke osv.

Gjest Kurt Kåre
Skrevet

Min holdning er knekk i knea og lut rygg. Har det etter dengangen jeg dopa meg masse, men prøver å ta meg sammen nå som jeg er nykter på 5. mnd.

Gjest Odd Æven
Skrevet

Tøfft ass, det gjør jaggu jeg å. Dæven kanskje vi er i slekt? :overrasket:

Min holdning er knekk i knea og lut rygg. Har det etter dengangen jeg dopa meg masse, men prøver å ta meg sammen nå som jeg er nykter på 5. mnd.

:ler::legrine: jada, :skaal:

Disse var morsomme, særlig de navnene :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Min er ikke så bra, jeg har lut rygg og utstående rumpe :(

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det er faktisk flere som har spurt meg om jeg danser, fordi jeg visstnok er veldig rett i ryggen. Litt svai kanskje. Ifølge min far var dette noe de la merke til fra jeg var veldig liten, at jeg alltid satt veldig rett i ryggen når jeg f.eks. satt på gulvet og lekte. Jeg har aldri tenkt over holdningen min heller. Virker som det å ha en rett holdning er mer naturlig for noen enn for andre. Er det skadelig å ha mindre rett holdning, eller bør man kun rette seg opp for utseendes skyld?

Skrevet

Tror den er ganske rett ja pga mange år med trening hvor det å være rett i ryggen er viktig. På trening har jeg hørt at det virker som jeg har et spett i ryggen. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest
Skrevet
Tror den er ganske rett ja pga mange år med trening hvor det å være rett i ryggen er viktig. På trening har jeg hørt at det virker som jeg har et spett i ryggen. :ler:

Ehm, hvorfor skriver du

i hvert bidige innlegg??

Skrevet (endret)

Fordi det har blitt en slags tradisjon. Er ikke helt sikker på hvorfor det har blitt sånn, men det har blitt mitt kjennemerke. Jeg synes det er en fin måte å hilse andre på. :)

Endret av yvonne
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, jeg irriterer meg over det og klarer liksom ikke ta det du skriver seriøst når jeg ser det :ler: Ikke vondt ment, det gjelder alle som skriver en sånn hilsen i innleggene sine.

Skrevet

Ok, vel, vi har alle ulike meninger om det og det er helt greit. Noen mener som deg, andre igjen har sagt at det fint at jeg gjør det. :)

Skrevet

Jeg synes det er litt av det som gjør yvonne til yvonne. ;)

Men over til spørsmålet. Jeg har en rett kroppsholdning, noe som mange år med riding sikkert har påvirket. Selv om jeg har en svai rygg er holdningen min rett og god.

Gjest bente85
Skrevet

Jeg er ikke rett i ryggen, det har jeg aldri vært.

Går med bøyd rygg det meste av tiden når jeg ikke står rett opp og ned, sitter i spesielle stoler eller ligger i senga.

Skrevet

Jeg prøver å huske på å være rett i ryggen. Og det går jo bra.. Men ikke dagen derpå, og jeg tar helle rikke ansvar for det når jeg er på fylla (Les: svaier og avier over alt)

Samboeren min er supr nøye på dette, og sier ifra hvis jeg luter.. Men har ikke hørt noe det siste året, men så er jeg blitt mer bevisst på det..

Håper på å få i gang treningen etter sommer'n så blir det lettere! :sol:

Skrevet

Jeg er litt lut i ryggen, men ikke så veldig. Det henger nok igjen fra gammelt av, har alltid hatt store pupper, og når jeg retter meg helt opp ser de enda større ut, og det var ikke så kult som 12 - 13åring. Jeg kan jo seff rette meg opp nå, og gjør det når jeg kommer på det, men det har blitt en vane å være litt lut, og nå føles det mest behagelig.

Gjest Catwoman
Skrevet

Når jeg stitter rett opp og ned i en stol har jeg lett for å bli litt lut, når jeg går og står oppreist er jeg rett i ryggen.

Var mer krumbøyd som liten - helt til jeg så meg selv når jeg gikk forbi et speil og så hvor sløv jeg så ut med den holdningen. Da begynte jeg bevisst å rette meg opp, og etter en stund ble det naturlig å gå med rett rygg.

Men jeg tror jeg noen ganger har en tendens til å være litt foroverbøyd når jeg går -men fortsatt med rak rygg. Men det eringen andre som sier de synes det, så det kan være det bare føles sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...