Gå til innhold

Kobberspiral

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal sette inn kobberspiral nå. Har lest her et par stykker har skrevet at det er veldig vondt å sette inn.. Er det veldig vondt for alle...? Hva kan det sammenliknes med..? Kjenner jeg gruer meg litt... Men skal bli deilig å bli ferdig med hormonprevansjon, jeg vil ikke mer av det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det gjør litt vondt men smerten varer bare i cikra ett sekund så det er over før du rekker tenke på det. Det kan føles litt som en stikkende menssmerte eller tannverk, men varer bare et øyeblikk.

Gjest Gjest
Skrevet

*Litt beroliget*

Flere med erfaringer...?

'gjesta'

Skrevet

Jeg fikk også satt inn spiral for noen måneder siden. Det var litt vondt, som en intens, dyp menskrampe kanskje, men det verste går ganske fort over.

Var litt murring etterpå også, men ikke noe ille, ikke engang som skikkelig menssmerter. Jeg tok riktignok ibux etterpå, etter anbfaling fra venninne. Vet også at noen tar noe smertestillende på forhånd, før insettingen, og det kan jo være et tips om man er redd for smerter.

Men som sagt, jeg tok ingen ting på forhånd, og det gikk helt fint. Du trenger ikke grue deg, bare gled deg til en hverdag uten det hormonstyret. Jeg er sååå glad for å være ferdig med det der! :)

Lykke til! :)

Gjest Gjest_bb_*
Skrevet

Jeg skal ikke lyve, jeg synes det var kjempevondt! Men legen hadde et triks som hjalp veldig (kan ikke skrive mer om det for å ikke ødelegge det for deg).

Men det varte bare i noen sekunder. Hadde litt vondt samme dagen, men etter det gikk det over.

Ta med truseinnlegg, da man ofte blør litt etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...