Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg ny PC med innebygget webkamera. Ikke le av meg når jeg spør om det er mulig for andre å f.eks. hacke seg inn på maskina mi og sette i gang kameraet mitt og titte på meg uten at jeg vet det...? Jeg har halvveis noia på flere ting, og liker ikke å konstant se på kameraet... Faktisk skulle jeg ønske det ikke var der, siden jeg aldri bruker det uansett. Men jeg kan jo ikke være så gæren at jeg teiper over det heller! Kan folk kikke, eller er det klin umulig...?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Det er det som er satan, at jeg ikke kan vri bort det dumme kameraet! Forresten godt å høre at jeg ikke er alene.
Drua Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Det var jo en gal kar som gjorde nettopp det på en episode av Criminal Minds, men det var jo bare tv... Vet ikke om det er mulig i virkeligheten. Sambo sier at det er mulig da, men vi trenger ikke å høre på han såklart.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 :hår: Å, seriøst, jeg kommer til å kjøpe et lite, nusselig klistremerke å ha på, så får folk bare le av meg på skola! Sambo + Criminial Minds, de oddsa liker jeg nemlig ikke!!
Helen Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har også litt noia når det gjelder webkamera, derfor har jeg heller ikke kjøpt noen. Men hadde jeg hatt det på maskinen hadde jeg nok teipet over det så jeg var sikker på at ingen kunne se på meg uten at jeg visste det eller ville det.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Jeg hadde også hatt noia om jeg hadde hatt webcam på bærbar PC og hadde 100% sikkert teipet noe foran. Det webcamet jeg hadde en gang i tiden, sto alltid med linsen mot veggen når det ikke var i bruk.
Gjest lillebøll Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Aldri tenkt over engang. Men tror mitt lyser når det er i aktivitet.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Aldri tenkt over engang. Men tror mitt lyser når det er i aktivitet. Men hvis slemmingene er så flinke at de kan bruke kameraet mitt uten lov, kan de sikkert fikse det sånn at det ikke lyser. Wæææ! Tusen takk til alle medparanoide (og andre) som har svart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå