Gjest tippsi Skrevet 1. juli 2007 #21 Skrevet 1. juli 2007 med risiko for å få hele gjengen etter meg nå.... jeg kjenner på frukten før jeg putter i pose rett og slett fordi de som jobber med frukten sjelden er flinke til å legge ting forsiktig på plass. og er det en ting jeg hater så er det å kjøpe f.eks et eple og deretter sette tennene i det for å oppdage at det er fullt av støtmerker som ikke synes fra utsiden. Kan du ikke gjøre det med en pose rundt hånda neste gang da? Den posen du skal bruke til å ha frukten rundt... mye mer hygienisk
Brunhilde Skrevet 1. juli 2007 #22 Skrevet 1. juli 2007 Kan du ikke gjøre det med en pose rundt hånda neste gang da? Den posen du skal bruke til å ha frukten rundt... mye mer hygienisk Det er sannsynligvis like mye bakterier på den posen som det er på en hånd, altså ikke særlig mye mer hygienisk. Posen henger åpent, rullen blir tatt på her gang noen forsyner segmed en pose...det sier sitt til at hygienen ikke er noe å skryte av uansett.
minienthe Skrevet 1. juli 2007 #23 Skrevet 1. juli 2007 Det er sannsynligvis like mye bakterier på den posen som det er på en hånd, altså ikke særlig mye mer hygienisk. Posen henger åpent, rullen blir tatt på her gang noen forsyner segmed en pose...det sier sitt til at hygienen ikke er noe å skryte av uansett. exactly... dessuten regner jeg med at folk vasker frukten før de spiser den. personlig så synes jeg dette bakteriehysteriet har gått litt vel langt, såklart så bør fruktplukkere vaske seg på hendene etter toalettbesøk men de fleste mennesker som handler i butikker i dag har vel såpass kontroll på sin egen hygiene så jeg ser ikke på dette som et stort problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå