Gå til innhold

lime jomfruhinna sammen med

Fremhevede innlegg

Gjest wannabe jomfrua
Skrevet

hei på dere

før da jeg var jomfru hadde jeg en slags tråd der nede, da jeg mistet jomfrudommen så ble den jomfru"tråden" delt i 2 deler. nå lurer jeg på om jeg kan binde den sammen med superlim. for jeg liker nemlig å leke uskyldig jomfru.

er ikke tulletråd, jeg vil ikke ha noen fordømmelse eller noe, jeg vil ha ordentlige svar.

hilsen wannabe virgin

Videoannonse
Annonse
Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

Ehm, jaha. For det første tror jeg nok det er svært usunt å begynne å bruke superlim i underlivet. For det andre tviler jeg på at det fungerer så bra på slimhinner. For det tredje, hvis man greier å lime sammen hud går den fra hverandre igjen etter en liten stund fordi hudceller dør og faller av når det kommer til nye.

Den eneste måten å få jomfruhinna tilbake igjen måtte være å få den sydd igjen av en lege. Vet det er mulig, det kan gjøres i enkelte kulturer der det er viktig med jomfruhinne. Men samtidig tviler jeg sterkt på at noen lege i Norge ville gå med på å gjøre det. Så du må nok bare leve med at joumfruhinna er tapt for alltid.

Endret av Veronica Mars
Gjest wabbabe virgin
Skrevet

kan jeg komme unna med det om jeg sier at jeg skal gifte meg med en mann som er fra en kristen sekt som legger stooor vekt på at man er jomfru på bryllupsnatta? .. hehe

Gjest Gjest
Skrevet
kan jeg komme unna med det om jeg sier at jeg skal gifte meg med en mann som er fra en kristen sekt som legger stooor vekt på at man er jomfru på bryllupsnatta? .. hehe

En slik mann er jo ikke noe å samle på. Hva med å finne en normal mann, og la døde jomfruhinner forbli døde?

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Du får bestille deg en legetime og spørre. Sannsynligvis blir du sendt til psykolog i stedet for til gynekolog.

Skrevet

hva om jeg er sier jeg er sammen med en muslim da.. det burde hjelpe..

Skrevet

tingen er at jeg bare har lyst til å leke jomfru.. kjedelige dere er da

Gjest lillebøll
Skrevet

Var en artikkel om norske leger som gjorde dette. Så det er nok mulig. Men skal du sy sammen jomfruhinnen hver gang du er å vifter med stussen?

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis du vil leke jomfru så får du bare gjøre det da. Bare si at du er jomfru og lat som det gjør vondt eller noe sånt. Ikke så vanskelig det vel? Veldig mange jenter har mista jomfruhinna på grunn av tamponger, fall, div. sport lenge før de har sex første gang uansett.

Gjest Gjest
Skrevet

Fullt mulig, men du må nok på privatklinikk. Muligens du må til utlandet, men er ikke sikker. Hør på volvat el.

Men å lure noen til å tro at du aldri har hatt sex før kan ende med ganske lite hyggelige krangler når det eventuelt blir oppdaget smitte (HPV har de fleste som har hatt sex med et visst antall partnere, husker ikke hvor mange), eller det blir oppdaget på annet vis. Men bevares, om du liker å lyve for folk bare sett i gang.

Skrevet

Også kan du ikke bruke tampong, og heller ikke sykle eller ri på hest, det ødelegger den igjen.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Volvat tok over 10 000 for dette inngrepet. Det er et inngrep som blir sett alvorlig på og som toucher borti forbudet mot kjønnslemlestelse, så ingen lege kommer til å sy deg bare for at du skal leke jomfru.

Superlim skal ikke brukes på kroppen. Lek heller andre ting ;)

• 3 år senere...
Skrevet

tingen er at jeg bare har lyst til å leke jomfru.. kjedelige dere er da

Leke jomfru? vis du ikke er jomfru så hjelper det ikke stort å leke jomfru :P

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Supramundane, mod

Gjest Flaskepost
Skrevet

Dette må være en tulletråd, og jeg synes ikke slikt er noe å tulle med. Å bruke supelim på hud kan være veldig farlig.

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler. Den stenges nå etter gjentatte ryddinger.

Supramundane, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...